کارخانه تولید سود کاستیک پرک در ایران

سود کاستیک پرک ترکیب شیمیایی قوی و معروف سفید رنگی به نام سود سوزآور است که این روزها به دلیل ویژگی های خاص آن در صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. این ترکیب قلیایی بیشتر در صنایع غذایی استفاده می شود. برای اطلاع از کارخانه تولید سود پرک می توانید از این سایت استفاده کنید.

کارخانه تولید سود کاستیک پرک در ایران

مشخصات فنی سود کاستیک پرک

مشخصات فنی سود کاستیک پرک

سود پرک ایرانی ترکیب شیمیایی قلیایی است از کنار هم قرار گرفتن سه عنصر سدیم ، اکسیژن و هیدروژن تشکیل می شود. این ماده در دمای ۱۲ درجه سنتی گراد از حالت جامد به مایع تبدیل و ذوب می شود و در دمای ۱۴۰ درجه به جوش می آید. نام تجاری آن کاستیک سودا و نام علمی آن برگرفته از عناصر تشکیل دهنده سدیم هیدروکسید است. سدیم هیدروکسید به سرعت در آب، الکل و گلیسیرین حل می شود.

 به چند نمونه از موارد استفاده سود کاستیک اشاره می کنیم.

۱. سود کاستیک خاصیت سوزانندگی پروتئین دارد و بافت پروتئین را از بین می برد. از این رو برای نابود کردن اجسادی که به بیماری های واگیر مبتلا هستند، بر روی ان ها ترکیب آب و سود سوز آور اضافه می کنند. جسد به سرعت تجزیه شده و تنها استخوان های آن باقی می ماند.

۲. برای دفع زباله ها از سود پرک استفاده می کنند.

۳. از سدیم هیدروکسید در تولید صابون جامد استفاده می شود.

۴. از سود کاستیک در صنایع لبنی و تولید بستنی استفاده می شود.

۵. ترکیب سود چرک با زیتون، باعث نرمی دانه ها می شود. چرا که دانه زیتون پس از چیده شدن بسیار سفت است. این ماده تلخی دانه های زیتون را کم کرده و باعث شیرین شدن آن ها نیز می شود.

۶. به دلیل خاصیت قلیایی بودن سود پرک از آن در تصفیه آب استفاده می شود. چرا که افزایش پ هاش آب باعث می شود فلزات سمی از قبیل سرب و مس در آب حل نشوند.

۷. از سود کاستیک برای خمیر کردن ، سفید کردن و از بین بردن جوهر کاغذ های باطله و تولید کاغذ جدید نیز استفاده می شود.

۸. برای شست و شوی میوه ها و سبزی جات می توان از سدیم هیدروکسید استفاده کرد.

مرکز خرید سود پرک درجه یک ایرانی

مرکز خرید سود پرک درجه یک ایرانی

برای اطلاع از مراکز خرید سود پرک درجه یک ایرانی می توانید از این سایت استفاده کنید. شیوه های بسته بندی و وزن های مختلف آن ها و درجه خلوص محصول را ببینید و با کارشناسان و مسئولان فروش گفت و گو کنید. محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید و با اطمینان از کیفیت محصول درخواستی آن را درب منزل دریافت کنید.