کارخانه سود پرک ماهشهر بزرگترین صادر کننده کاستیک سودا

سود پرک ماهشهر، یکی از مهم ترین محصولات شیمیایی تولید شده در کشور است که این محصول به عنوان یک ماده اولیه استفاده می شود.

مصارف سود پرک ماهشهر

کاستیک سودا یا همان سود پرک جز محصولاتی است که در اشکال مختلفی تولید شده و یک ماده سفید رنگ است که در فرمولاسیون مواد مختلفی مانند شوینده ها مورد استفاده قرار می گیرد.

سود پرک ماهشهر مصارف متعددی دارد و یکی از کاربرد های اصلی آن در تولید مواد شوینده است؛ چون یک ماده شوینده قدرتمند و بدون بو است، قابلیت انحلال در اکثر مایعات را دارد.

ویژگی ذکر شده باعث شده  در تولید مواد شوینده مانند پودر های لباسشویی و رختشویی، صابون شامپو مشاهده شود.

این محصول خاصیت چربی گیر و پاک کننده بسیار خوبی به شوینده ها می بخشد، همچنین در ساخت صابون ها سود پرک به عنوان یک ماده ضد عفونی کننده استفاده شده و یک حلال عالی برای حذف چربی ها روی پوست است.

در تولید شامپو ها سود پرک به عنوان چربی زدایی پوست و مو شناخته شده و سبب از بین رفتن چربی های اضافی روی سطح پوست می شود.

این محصول خاصیت ضدعفونی کنندگی داشته و با توجه به این که یک ماده قلیایی است، می تواند لکه ها را به خوبی از روی پارچه ها از بین برده و همچنین به تنظیم ph آب هم کمک کند.

بطور کلی خاصیت پاک کنندگی بسیار خوبی که کاستیک سودا به مواد شوینده می بخشد، باعث شده در صنعت صابون سازی، تولید مواد ضد عفونی کننده استفاده شود.

زمانی که سود پرک در تولید مواد شوینده استفاده شود، خاصیت ضد کف و حلالیت بالا به مواد شوینده در آب با دما های مختلف را می بخشد.

این محصول در تولید پاک کننده های صنعتی به وفور مشاهده می شود که می تواند چربی ها رسوبات آلودگی ها را در خود حل کرده و از بین ببرد.

برای تولید پاک کننده های سطوح چربی گیر های قوی یا حتی گند زدایی میوه و سبزیجات و در فرآوری مواد غذایی برای غلیظ کردن نوشابه یا شستن مواد غذایی به کار گرفته می شود.

صنعت رنگرزی از صنایع بزرگی است که در آن نقش مهمی را ایفا می کند و لازم است بدانید که در صنعت رنگرزی و نساجی هم به وفور از آن استفاده می شود.

اگر بخواهیم موادی که از الیاف طبیعی به دست آمده به خوبی رنگ شود، باید از پاک کننده و چربی زدای بسیار قوی مانند کاستیک سودا استفاده شود تا بتواند چربی ها در الیاف طبیعی را به خوبی از بین ببرد.

چون اگر این چربی ها از بین نروند، رنگ به خوبی به الیاف نفوذ نکرده و در نتیجه کار نهایی خوب نخواهد شد.

پس به طور کلی، در صنعت رنگرزی قبل از رنگ کردن، جهت پاک کردن چربی ها این محصول به کار گرفته می شود.

از طرفی این محصول قلیایی برای رنگ کردن هم به کار گرفته می شود که همراه با ماده‌ ای به نام هیدرو سولفیت استفاده می شود.

از دیگر کاربرد های این محصول می توان به موارد پزشکی و دارویی، در صنعت کاغذ و چوب، تولید آلومینیوم، تصفیه آب و فاضلاب، تولید رزین های اپوکسی، تولید ماده زنگ زدا و رنگ های ضد زنگ، تولید شیشه و سرامیک و غیره اشاره داشت.

صادرات سود پرک ماهشهر

سود پرک ماهشهر جز محصولات تجاری تولید شده در کشور ما می باشد که همین موضوع باعث شده بخش قابل توجهی از آن در کشور ما تولید شده و در اختیار صنایع گوناگون قرار بگیرد.

این محصول فروش جهانی داشته و به دلیل کاربرد های متعدد متقاضیان زیادی دارد؛ از این ‌رو صادرات آن با درجه خلوص بالا انجام می شود.

اغلب سود پرک های صادراتی درجه خلوص بالای ۹۸ درصد داشته باشد که به صورت بسته بندی های لمینتی دوجداره یا کیسه های جامبوبگ به کشور های همسایه از جمله دوبی، ترکیه، عراق، گرجستان و غیره صادر می ‌شود.

البته لازم است بدانید که قبل از صادرات در آزمایشگاه های معتبر میزان خلوص شان اندازه گیری شده و بعد از تاییدیه و دریافت استاندارد های لازم از گمرک خارج و وارد کشور مقصد می شود.

در نمونه های ایرانی گزینه هایی که برای صادرات آماده می‌ شوند، از نوع خالص بوده و مناطقی مانند بندر ماهشهر و بندر امام آنها را تولید و آماده صادرات می کند.

خریدار سود پرک ماهشهر

اگر شما هم به عنوان خریدار سود پرک ماهشهر، به این مجموعه مراجعه کردید، باید به شما به خاطر حسن انتخابی که دارید، تبریک بگوییم چون مجموعه ما در حال حاضر می‌ تواند بهترین و خالص ترین نوع کاستیک سودا را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

در حال حاضر برند های متعددی در سطح کشور هستند که می ‌توانند این محصولات را متناسب با کاربردی که دارد با درجه خلوص مختلف و درجه کیفی گوناگون در اختیارتان قرار دهند که هرچه کیفیت این محصولات بیشتر باشد، قیمت ها هم به تبع آن افزایش پیدا می ‌کند.

شما عزیزان می توانید سفارش خود را در حجم بالا انجام داده تا از مزایایی مانند خرید مستقیم بهره مند شده و دیگر هزینه‌ های زیادی را بابت خرید محصول نپردازید.

قیمت سود پرک ماهشهر با توجه به نوساناتی که در کشور ما وجود دارد، تغییر پیدا می کند؛ چون سود پرک در بازار بورس کالا عرضه می ‌شود و قیمت دلار و نوساناتی که در بازار فروش این کالا وجود دارد تاثیر بسیار زیادی در تعیین نرخ آن خواهند داشت.

شما عزیزان به راحتی می توانید با روش خرید مستقیم تاثیر بسزایی در کاهش نرخ فروش آن داشته باشید.

به این صورت که اگر از تامین کنندگان اصلی این محصول اقدام به تهیه و خرید کنید، قیمت ها به دلیل نبود واسطه گران بسیار کاهش پیدا می کند.

در واقع واسطه گران جز افرادی هستند که می توانند نوسانات زیادی را در بازار فروش این کالا ایجاد کرده و خرید و پر دردسر تری برای افراد به وجود بیاورند.

شما عزیزان می توانید از طریق این مجموعه سود پرک با کیفیت را با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنید که ضمن بهره مند شدن از خرید بی واسطه و مستقیم، کالا را در بسته بندی دلخواه و با درجه خلوص عالی دریافت می کنید.

مجموعه ما با در اختیار گذاشتن اطلاعات کافی راجع به محصول در نظر دارد که شما را در این راه از طریق مشاوران فروش مجرب راهنمایی کرده تا بهترین نوع این محصول را متناسب با نیاز خود تهیه نمایید.

بازه قیمتی که برای یک بسته بندی ۲۵ کیلوگرمی از سود پرک درجه یک ۹۸ درصد در نظر گرفته شده، از ۹۹۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان می باشد.

توجه داشته باشید که قیمت ها کاملا تقریبی هستند و شما عزیزان برای اطلاعات به روز تر می توانید با شماره هایی که در صفحه مشاهده می کنید، تماس بگیرید.