فروشنده سود پرک 99% گرانول

سود پرک گرانول 99% یا هیدروکسید سدیم از طریق فرایند تبخیر در چند مرحله بدست می آید و به حالت جامد می باشد. سود جامد به دو صورت سود پرک و سود پرک گرانول به بازار عرضه می شود. سود پرک گرانول غیر قابل اشتعال است و بی بو و حالت انفجاری و منفجر شدنی ندارد. 

فروشنده سود پرک 99% گرانول

معرفی انواع مختلف سود پرک در بازار

معرفی انواع مختلف سود پرک در بازار در بازار انواع سود پرک وجود دارد که هر کدام محصول یک شرکت و کارخانه ای می باشد. شرکت های تولیدی سود پرک، سود پرک با مدل های مختلف و با درصد های مختلفی تولید می کنند. در بازار چهار مدل سود پرک وجود دارد.  سود پرک، سود مایع، پودر سدیم هیدروکسید و سود گرانول. 

عامل اصلی آنکه در بازار انواع مختلف سود پرک وجود دارد ناشی از مواد اولیه آن و میزان خلوص مواد اولیه به کار رفته در تولید سود پرک می باشد. 

از انواع شرکت ها و کارخانه هایی که در زمینه تولید سود پرک فعال هستند و انواع سود پرک را به بازار عرضه می کنند عبارت اند از سود پرک نیرو کلر، سود پرک آراکس، سود پرک بندر امام، سود پرک کلران، سود پرک تبریز، سود پرک گوهر، سود پرک آرمان، سود پرک آبادان، سود پرک کریستال، سود پرک سیناد، سود پرک پگاه و غیره

هر سودی نسبت به نوع دیگرش مزایا و برتری خاصی دارد. مثلا سود گرانول نسبت به سود پرک دارای مزیت هایی مثل گرانروی بهتر، اندازه ذرات یکنواخت، سختی بیشتر، شکنندگی کمتر، جذب رطوبت کمتر و غیره می باشد. 

بازار بزرگ سود پرک گرانول 99%

بازار بزرگ سود پرک گرانول 99% سود پرک گرانول به دلیل کاربرد ها و کارایی های گسترده و بسیاری که در صنایع گوناگونی دارد برای همین در سطح جهان بازار پر فروشی دارد. سود پرک گرانول در ایران تولید نمی شود و از کشور های چین، روسیه و عربستان به ایران وارد می شود. در بازار سود گرانول، سود های پرک گرانول عربی دارای دانه های ریز و شکری می باشد در صورتی که سود های روسی و چینی در اندازه های بلند و طویل عرضه می شود. 

در بازار ایران سود پرک گرانول به دلیل وارداتی بودن، قیمتی گران پیدا کرده است و سود های پرک عربی به دلیل ریز بودن شان توانسته مشتری های زیادی پیدا کند و بازار این محصول را در دست بگیرد. بازار های بزرگ اینترنتی خرید و فروش این محصول هم رشد کرده و رواج پیدا کرده است. در این روش خریدار به سایت شرکت تولیدی سود پرک گرانول وارد می‌شود و انواع سود ها را در آن سایت مشاهده کرده و یکی را برای خرید انتخاب می کند.