خرید محلول سدیم هیدروکسید NaOH

برای خرید محلول سدیم هیدروکسید NaOH می توانید به مراکز عرضه محصولات و مواد شیمیایی در نزدیک ترین فاصله در شهر خود مراجعه نمایید. خرید محصولات و مواد شیمیایی باید با دقت و مراقبت ویژه ای صورت گیرد چرا که سدیم هیدروکسید به راحتی و به سرعت با هوا واکنش داده و موجب ایجاد حساسیت هایی در افراد می شود. خریداران باید توجه نمایند که هنگام خرید و تهیه این محصولات تمامی نکات ایمنی از جمله امنیت بسته بندی و برخورداری از کیفیت مناسب در آن رعایت شده باشد تا خریدی مفید و به صرفه داشته باشند.

خرید محلول سدیم هیدروکسید NaOH

محلول سدیم هیدروکسید چه کاربرد هایی دارد؟

محلول سدیم هیدروکسید چه کاربرد هایی دارد؟ سدیم هیدروکسید چیست؟ سود سوز آور چه فوایدی دارد؟ محلول سدیم هیدروکسید چه کاربرد هایی دارد؟ از سود سوز آور در چه صنایعی استفاده می شود؟ آیا محلول سدیم هیدروکسید محلولی مضر و خطرناک است؟

همان طور که برخی از شما می دانید سدیم هیدروکسید یک محلول شیمیایی قلیایی ست و جزو دسته باز ها قرار دارد، فرمول شیمیایی این محلول از سدیم یا Na و اکسیژن و هیدروژن تشکیل شده است که جهت مصارف زیادی مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از کاربرد های سدیم هیدرکسید یا سود سوز آور در صنایع کاغذ سازی ست که در خط تولید کاغذ مقادیر مشخصی از این ماده را با چوب مخلوط کرده و موجب روان شدن و صیقل دهی شیره چوب جهت تولید کاغذ های صاف و یک دست می شود.

صنعت دیگری که در آن از سدیم هیدروکسید استفاده می شود صنعت شوینده ها و و مواد پاک کننده هم چون مایع های دستشویی و ظرف شویی، تاید و صابون ها، می باشد که قدرت چربی زدایی و پاک کنندگی را به این شوینده ها می دهد.

تقریبا تمامی ترکیبات شیمیایی در کنار فواید بی شماری که دارند ممکن است در پاره ای مواقع موجب آسیب به مصرف کنندگان شود از همین رو تمامی کسانی که با این محلول سر و کار دارند باید نکات بهداشتی و ایمنی را به نحو احسن رعایت کنند چرا این محلول ممکن است در تماس با دست و چشم ها موجب آسیب به این نواحی شود. 

بهترین قیمت محلول سدیم هیدروکسید NaOH در بازار

بهترین قیمت محلول سدیم هیدروکسید NaOH در بازار بهترین قیمت سدیم هیدروکسید NaOH در بازار باید بر حسب کیفیت و حجم آن تعیین شود.

از آن جایی که این مواد بسیار تاثیر پذیر هستند در بسته بندی و حمل و نقل آن باید نهایت دقت و ایمنی را مبذول داشت. میزان کیفیت بسته بندی های این محلول نیز نقش تاثیرگذاری بر تعیین قیمت آن دارد.

حجم بسته بندی ها نیز عاملی ست برای تعیین مناسب ترین و بهترین قیمت برای این محصول که بسته به میزان آن، قیمت نیز مشخص می شود.

برخی شرکت های تولید کننده برای جلب مشتری بیشتر و بالا بردن میزان رضایت آنان اقدام به فرش سدیم هیدروکسید با ضمانت های طولانی مدت کرده اند به این صورت که خریداران هر میزان از این محلول را که نیاز دارند در بسته بندی های ایمن با ضمانت ها چند ماهه خریداری کرده و شرکت تا زمان اتمام ضمانت، تمامی مسئولیت های مربوط به محصول خود را که شامل نحوه بسته بندی، مراحل حمل و نقل، کیفیت محلول و … بر عهده می گیرند تا اگر به هر دلیل مشتریان از خرید خود راضی نبودند، بتوانند محلول را به شرکت تولید کننده عودت داده و هزینه ای که پرداخت نموده اند را تمام و کمال باز پس گیرند.