بازار فروش دانه رنگی پودر لباسشویی

بازار فروش دانه رنگی پودر لباسشویی به صورت عمده و با قیمت تضمینی و کیفیتی منحصر به فرد از طریق سایت پیشرو دایر می باشد. دانه های رنگی پودر های لباسشویی قدرت لکه بری شوینده ها را بالا برده وکیفیت لباس های شسته شده را در حد مطلوبی بالا نگه میدارد. شما میتوانید برای آشنایی با نحوه عرضه دانه رنگی بسته بندی شده از طریق سایت با ما در ارتباط باشید.

بازار فروش دانه رنگی پودر لباسشویی

موارد استفاده از دانه رنگی پودر لباسشویی

موارد استفاده از دانه رنگی پودر لباسشویی افزودن دانه های رنگی مانند آنزیم به محصولات پاک کننده به افزایش اثربخشی آنها کمک می کند و در عین حال اثرات زیست محیطی آنها را کاهش می دهد. آنزیم ها کلید مواد شوینده برای از بین بردن لکه ها از منابع مختلف با حداقل مصرف انرژی هستند.

سایر آنزیم ها در حال حاضر به طور گسترده در انواع شوینده ها استفاده می شوند. تحقیقات در مورد لیپاز میکروبی به دلیل آسان بودن ایجاد، استفاده و اصلاح آن برای مقاصد صنعتی ادامه دارد.آنزیم ها در حال تبدیل شدن به یکی از اجزای مهم مواد شوینده هستند زیرا مصرف کنندگان به دنبال راه هایی برای تمیز کردن آسان و موثر طیف وسیعی از لکه ها با حداقل آسیب به پارچه و محیط هستند.

برخی از دانه های رنگی در حال حاضر به طور گسترده در مواد شوینده برای از بین بردن انواع لکه های رایج استفاده می شوند. دانه های رنگی همچون لیپاز یک افزودنی به مواد شوینده است. آنزیم لکه روغنی را تجزیه می کند، سپس سورفکتانت های موجود در مواد شوینده به بقایای لکه می چسبند تا آن را از روی لباس پاک کنند.

لیپاز را می توان بر روی سطح مواد برای اطمینان از حذف آسان روغن استفاده کرد. با تشکیل یک کمپلکس لیپاز روی پارچه مانع از حذف آنزیم در حین شستشو می شود و از رسوب مواد روغنی روی مواد جلوگیری می کند. پس از خشک شدن لباس فعال باقی می ماند.

شوینده‌های بیولوژیکی حاوی آنزیم‌هایی هستند که می‌توانند لکه‌ها را تجزیه کنند، شوینده های غیر بیولوژیکی ممکن است با مواد شیمیایی خشن تر، دماهای بالاتر یا زمان خیساندن طولانی تر، لکه های سخت را از بین ببرند.

توزیع عمده دانه رنگی پودر لباسشویی

توزیع عمده دانه رنگی پودر لباسشویی توزیع عمده دانه رنگی پودر لباسشویی با کیفیتی متمایز و برتر نسبت به نمونه های موجود در بازار و قیمت ارزان کارخانه توسط مجموعه ما توانسته بازخورد بسیار خوبی از سمت مشتریان داشته باشد. با توجه به گستردگی بازار های انواع پودر لباسشویی در سطح کشورهای همسایه و کشورهای عربی مجموعه ما بر آن است که تولیدات با کیفیتی را روانه بازارهای جهانی نموده و به برندی با کیفیت و مرغوب در سطح جهان بدل شود.