بازار فروش سود پرک شیراز اصل

بازار فروش سود پرک شیراز اصل در سال های اخیر رونق بسیار خوبی پیدا کرده است. سود پرک شیراز از انواع سود پرک صادراتی کشور بوده و به کشورهای مختلفی از جهان صادر می شود. امروزه فروش علاوه بر روش حضوری به صورت اینترنتی هم انجام می گیرد.

در فروش اینترنتی شما می توانید با مراجعه به سایت ما بهترین و باکیفیت ترین انواع سود پرک را به صورت آنلاین سفارش دهید. قیمت سود پرک در فروش غیرحضوری به دلیل عرضه بدون واسطه مناسب تر از قیمت آن در بازار آزاد می باشد.

بازار فروش سود پرک شیراز اصل

کاربرد سود پرک در صنعت رنگرزی

کاربرد سود پرک در صنعت رنگرزی

سود پرک یکی از مواد افزودنی بوده که در صنایع مختلف از جمله رنگرزی مورد استفاده قرار می گیرد. خاصیت چربی زدایی قوی سود پرک مهمترین عاملی است که سبب شده تا صنعت رنگرزی از آن استفاده شود.

از طرف دیگر از سود پرک برای رنگ کردن و ثابت نگه داشتن رنگ هم در صنعت رنگرزی به وفور استفاده می شود. برخی از انواع الیاف ها به خصوص الیاف هایی که از پوست حیواناتی مانند گوسفند تهیه می شود، چربی بالایی دارند.

به همین دلیل اگر این چربی به صورت کامل پاک نشود، امکان نفوذ کامل رنگ به داخل الیاف وجود ندارد، همین هم سبب می شود تا هم در رنگرزی سنتی و هم صنعتی از سود پرک یا سدیم هیدروکسید استفاده شود. در واقع به کمک این ماده می توان چربی ها را به خوبی شستشو داده و الیاف را آماده رنگ کردن نمود.

برای این کار الیاف را در سود پرک مایع به مدت کوتاه قرار می دهند. تنها چند دقیقه کافیست تا سود به طور کامل به عمق الیاف نفوذ و ناخالصی ها را به خوبی از بین ببرد. این کار باید در دمای بالا انجام گیرد تا هم سرعت تمیز شدن الیاف بیشتر شود و هم کیفیت الیاف از بین نرود.

تولیدکنندگان سود پرک شیراز عمده

تولیدکنندگان سود پرک شیراز عمده

تولید کنندگان سود پرک شیراز با استفاده از باکیفیت ترین مواد اولیه و دانش روز اقدام به تولید محصولی نموده اند که بالاترین استانداردها را دارا بوده و از نظر کیفی با انواع مشابه سود پرک های خارجی موجود در بازار قابل رقابت می باشد.

به کارگیری مواد اولیه با خلوص بالا مهمترین عامل بالا رفتن کیفیت سود پرک تولید شده می باشد. کیفیت در کنار قیمت سبب گردیده تا محصول نهایی علاوه بر مشتریان داخلی در کشورهای مختلف جهان هم خریدار داشته باشد.

در حال حاضر بیشترین میزان صادرات سود پرک شیراز به کشورهای همجوار مانند عراق، افغانستان و پاکستان صورت می گیرد. تولید کنندگان ایرانی توانسته اند از این راه سود فروش چند برابری کسب کرده و البته ارزآوری خوبی هم برای کشور حاصل کنند.