فروش عمده سود پرک در تهران بزرگ

سود پرک، ماده ای بدون بو و به شکل پولک های سفید رنگ بوده که در صنایع کاغذ سازی، صابون سازی و غیره کاربرد دارد.

درصد خلوص سود پرک

از پرمصرف ترین محصول، در صنایع مختلف دنیا به شمار می آید، که به نام های سدیم هیدروکسید و کاستیک سودا و غیره شناخته شده است.

درصد خلوص سود پرک به معنای، میزان خالصی سود پرک در ۱۰۰ گرم ماده ناخالص است.

سود پرک، خاصیت قلیایی بالایی دارد و به شکل پرک یا ورقه های کوچک شفاف سفید رنگ هستند که بو ندارند.

کاستیک سودا مایع با در صد خلوص ۵۰ درصد تولید می شود اما؛ سدیم هیدروکسید جامد با در صد خلوص ۷۰ تا ۹۸ یا ۹۹ تولید شده و در بازار عرضه می گردد پس می توان گفت درصد خلوص این محصول متفاوت بوده و هرچه میزان خلوص بیشتر باشد خاصیت چربی زدایی بیشتری نیز دارد.

این محصول به راحتی در آب حل می شود؛ چرا که فاقد جیوه و فلزات سنگین بوده و در تماس با هوا به علت وجود رطوبت دچار واکنش شیمیایی می شود و خاصیت خود را از دست می دهد.

از این رو سود پرک ها در کیسه های مخصوص دولایه بسته بندی می شوند تا کیفیت و رنگ محصول حفظ شود.

این کیسه ها از به دلیل دولایه بودن، در برابر رطوبت نفوذ ناپذیر و در برابر ضربه مقاوم است، این کیسه ها جنس پلی پرو پیلن و پوشش پلی اتیلن دارند.

سود پرک در ابتدا به صورت مایع تولید شده و در بشکه های بزرگ نگهداری می شدند که به دلیل مشکلات زیادی که به همراه داشت، طی فرآیند شیمیایی به شکل جامد تولید شد.

لازم است بدانید کاستیک سودا ها همیشه به صورت جامد استفاده نمی شود بلکه به صورت مایع نیز مورد استفاده قرار می گیرد؛ برای مثال در صنعت تولید مواد شوینده از این محصول به صورت مایع استفاده می شود.

سدیم هیدروکسید در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی تولید شده و در بازار عرضه می شود، این محصول جزو مواد پایه به حساب می آید؛ چرا که از این محصول برای تولید محصولات فراوانی در صنایع مختلف استفاده می شود.

کیسه های ۲۵ کیلو گرمی سود پرک، در ابعاد ۵۰×۸۰ هستند که به صورت کیسه ای در بازار داخلی عرضه می شود؛ اما برای صادرات این کیسه ها را به صورت جامبو بگ و پالتی بسته بندی می کنند.

سود پرک

سود پرک در قالیشویی

در صنایع پتروشیمی، محصول شیمیایی به نام سود پرک  تولید می شود که انقلابی به پا کرده و امروزه نظر صنعتگران زیادی را به خود جلب کرده است.

قالیشویی یکی از اماکنی است که به وفور از سود پرک استفاده می کند، چون خواص پاک کنندگی این محصول فوق العاده زیاد است.

این محصول ماده ای قلیایی است؛ از این رو می توان گفت خاصیت لکه بری، چربی زدایی و پاک کنندگی این محصول باعث شده تا در صنایع صابون سازی، تولید پارچه، تولید مواد شیمیایی و کاغذ سازی استفاده شود.

از کاستیک سودا در مشاغلی چون کارواش و قالیشویی استفاده می شود؛ چرا که در قالیشویی از این محصول به عنوان مواد شوینده بسیار قوی استفاده می شود تا در کنار پاک کنندگی برای بازیافت قالی های حاوی چربی و لکه های طولانی استفاده می شود.

در کارواش ها نیز از این محصول به عنوان مواد شوینده استفاده می شود تا به صورت عمقی رسوبات و گرد و غبار ناشی آلاینده ها را تمیز کند.

برای استفاده از سود پرک در قالیشویی دستی و کارواش، بهتر است از پیش بند و عینک های مخصوص استفاده شود؛ زیرا در تماس با پوست سوختگی شدید ایجاد می کند.

اگر چه سود پرک خاصیت خورندگی دارد، ولی استفاده مناسب و به جا از آن نه تنها آسیبی به بافت فرش و قالی ها نمی رساند، بلکه به تمیز شدن هر چه بهتر آن ها هم کمک می کند.

این محصول هر نوع آلودگی و کثیفی را از روی فرش ها به صورت  سطحی و عمقی پاک کرده و در نتیجه سبب درخشش و زیبایی آن ها می گردد، از طرفی باعث رفع بوی بد کثیفی ها گردیده و کل سطح فرش را ضد عفونی می کند.

از این محصول در صنایع مختلفی چون: تولید مواد شیمیایی، محصولات شوینده، پزشکی و داروسازی،محصولات لبنی، تولید کاغذ، تولید سلفون و ابریشم مصنوعی، استخراج آلومینیوم، تولید پارچه و چوب استفاده می شود.

همچنین برای تولید محصولات آرایشی و بهداشتی، سفید کننده ها، شامپو ها، صابون ها، مواد ضد عفونی کننده و لوله باز کن ها، استفاده می شود.

فروش عمده سود پرک

امروزه سود پرک جزو پرمصرف ترین ماده در صنعت به شمار می آید؛ زیرا در ساختار محصولات زیادی کاربرد دارد‌.

در حال حاضر، فروش سود پرک به صورت عمده و کیسه ای می باشد، از این رو صنایع مختلف بسته به میزان نیاز می توانند این محصول را تهیه کنند‌.

سود پرک در کنار فروش داخلی به فروش خارجی نیز رسیده است یا به زبان ساده تر، صادر نیز می شود.

این محصول به صورت جامبو بگ که حاوی ۴۰ عدد کیسه ی ۲۵ کیلو گرمی است در کیسه های عایق هوا و رطوبت بسته بندی می شود.

این کالا به صورت پالتی نیز بسته بندی می شوند که در بسته های پالتی تعدادی کیسه ۲۵ کیلو گرمی روی هم چیده می شود، که در اکثر مواقع پالت ها چوبی یا پلاستیکی هستند.

بسته بندی ها جامبو بگ و پالتی برای صادرات به خارج از کشور استفاده می شود؛ زیرا سود پرک باید از تابش نور خورشید، هوا و رطوبت حفظ بماند.

این محصول اغلب که به صورت بسته بندی 25 کیلویی به فروش می رسد، قیمتی تقریبی بین 980 هزار تومان الی 1.350.000 تومان دارد.

همچنین این موضوع را هم باید ذکر کنیم که میزان خرید مشتری هم یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در تعیین نرخ فروش این محصول می‌ باشد که هر چه حجم سفارش از جانب مشتری بیشتر باشد، قیمت تعیین شده برای محصول هم کمتر می ‌گردد؛ چون خرید به صورت عمده شکل می ‌گیرد.

شما عزیزان و سروران گرامی برای اینکه بتوانید به بهترین سود پرک تولید شده در کشور دست پیدا کنید، می توانید همین حالا با شماره هایی که در این صفحه مشاهده می کنید، تماس بگیرید.

مشاوران فروش ما در هر زمان از ساعات کاری خود، آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند تا ضمن کسب اطلاعات لازم، خریدی راحت و آسان داشته باشید.

توجه داشته باشید که قیمت ذکر شده تقریبی است و از آن جایی که سود پرک کالای عرضه شده در بازار بورس است، قیمت آن لحظه ای با نرخ دلار تغییر پیدا می کند؛ پس برای اطلاع از آخرین نرخ فروش محصول، حتما با ما در تماس باشید.

سود پرک