قیمت خرید سود پرک ارومیه صادراتی

سود پرک ارومیه، یکی از بهترین و خالص ترین نوع از این محصول بوده که توانسته پا به عرصه بازار های خارجی نهاند.

تولید کننده سود پرک ارومیه

کشور ما در عرصه تولید سود پرک بسیار فعال است و یکی از شهر های اصلی تولید کننده این محصول، ارومیه می باشد که بهترین نوع را در بسته بندی های با کیفیت، در اختیار خریداران قرار می دهد.

تولید کننده سود پرک ارومیه، با در نظر داشتن نیاز بازار ها، اقدام به تهیه و تولید خالص ترین کاستیک سودا نموده است و توانسته فروش بالایی را از آن خود کند.

این تولید کننده محصولات خود را تحت نظر کارشناسان و مهندس خبره، با دستگاه های بسیار پیشرفته و مدرن تولید نموده و در بسته بندی های مختلف از جمله بسته بندی 25 کیلویی به مشتریان عرضه نموده است.

این محصول در صنایع بسیار مختلفی به کار گرفته می شود که می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • دارو سازی و پزشکی
  • قالیشویی و کارواش
  • تولید مواد شوینده
  • تولید مواد شیمیایی
  • ساخت مواد منفجره
  • حفاری نفت و گاز
  • پتروشیمی
  • تولید چسب، رنگ و رزین
  • آفت کش ها و سموم کشاورزی
  • ساخت کاغذ و کارتن
  • تولید و استخراج آلومینیوم

این محصول در کاغذ سازی به عنوان یک ماده پر کننده شناخته شده که باعث ایجاد یک سطح صاف و سفید می شود، از طرفی در فرایند بازیافت، به حذف جوهر های اضافی روی کاغذ ها کمک می کند.

سود پرک

مصارف صنعتی بیشترین درصد استفاده از سود پرک را به خود اختصاص داده است که حدوداً ۲۵ درصد از آن مختص کاغذ سازی می ‌باشد.

در صنایع غذایی استفاده از کاستیک سودا برای پوست گیری صیفی جات همچنین به عمل آوردن زیتون و خیار شور مورد استفاده قرار می ‌گیرد و در تولید کنسرو ها جهت جلوگیری از ایجاد کپک به کار گرفته می‌ شود.

این محصول جهت تولید دارو های ضد انعقاد خون به کار گرفته می ‌شود و دارو های غلیظ کننده خون مانند آسپرین بر پایه کاستیک سودا هستند.

لازم است بدانید این محصول خاصیت چربی زدایی و تمیز کنندگی فوق العاده بالایی دارد و توانایی پاک کنندگی بالای آن در از بین بردن چربی‌ ها باعث شده به عنوان یک ماده چربی زدا در صنعت مورد استفاده قرار بگیرد.

از این رو، این محصول در اکثر مواد شوینده از جمله صابون‌ها به کار رفته شده و در کارواش و قالیشویی این محصول استفاده گسترده ‌ای دارد که کمک می ‌کند همه کثیفی ‌ها و آلودگی‌ ها از روی سطوح به خوبی پاک شود.

در تصفیه آب استفاده از سود پرک باعث تنظیم ph و حذف فلزات سنگین شده، در نتیجه به عنوان یک ضد عفونی کننده و گند ‌زدا عمل کرده و بهترین جایگزین برای کلر شناخته می‌ شود.

شاید این سوال برای بسیاری از افراد پیش آید که سود پرک یا هیدروکسید سدیم، ماده ای خطرناک است یا خیر؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که سود پرک در درصد پایین بی خطر بوده ولی سود پرک در حجم بالا و درجه خلوص زیاد می تواند مشکلات جدی از جمله سوزش شدید چشم و پوست به وجود آورد.

بررسی کیفی انواع سود کاستیک

سود پرک ارومیه صادراتی

همانطور که مستحضر هستید ارومیه یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان سود پرک صادراتی در کشور می ‌باشد که به دلیل کیفیت بسیار بالا توانسته محصولات خود را به کشور های مختلف ارسال نماید.

در فرآیند تولید سود پرک ‌های صادراتی مهم ‌ترین موضوع، درجه خلوص آن ها است که باید بسیار بالا باشد و حداقل درصد خالص بودن آن ها ۹۸ می‌ باشد.

موضوع دیگری که توجه وافری به آن در این زمینه می ‌شود، بسته ‌بندی محصول و کیفیت آن ها می‌ باشد.

بسته‌ بندی ‌هایی که برای سود پرک صادراتی در نظر گرفته می‌ شود، بسته ‌بندی ‌های دوجداره از جنس پلی پروپیلن می ‌باشد که حتی برخی اوقات این بسته ‌بندی ‌ها سه لایه هم می‌ باشند.

اغلب وزنی که در این بسته ‌بندی ‌ها قرار می ‌گیرد، وزن ۲۵ کیلویی می ‌باشد که تعداد بالایی از آن ها در بسته ‌بندی ‌های جامبو بگ که وزن یک تن را تحمل می کند، قرار گرفته و در نهایت روی پالت گذشته شده و صادر می ‌شود.

این محصولات طبق استاندارد های خاصی تولید و بسته‌ بندی می ‌شود که پس از دریافت مجوزات قانونی آماده ارسال به کشور های متقاضی می ‌گردد.

از جمله مهم ‌ترین متقاضیان این محصول می ‌توان به ترکیه، عراق، عربستان، قطر، کویت و بسیاری از کشور های اروپایی اشاره کرد.

ایران در میان کشور های خاورمیانه در تولید کاستیک سودا معروف است و توانسته سالانه چندین تن از این محصول را به فروش برساند و علاوه بر بازار های داخلی، محصول را به بازار های خارجی هم عرضه کند.

سود پرک

خرید سود پرک ارومیه

چنانچه شما عزیزان هم درصدد خرید سود پرک ارومیه هستید و می‌ خواهید به محصولی اصل با درجه خلوص بالا دست پیدا کنید، به راحتی می ‌توانید از طریق این مجموعه به معتبر ترین فروشنده این محصول دست پیدا کنید.

مجموعه ما با در نظر داشتن نیاز شما عزیزان اقدام به ارائه بهترین محصولات نموده و شما می ‌توانید در هر زمان و مکان به راحتی سود پرک را در حجم دلخواه سفارش دهید.

قیمت بسته ‌بندی‌ های ۲۵ کیلوگرمی سود پرک بین ۹۰۰ هزار تومان الی 1،400،000 تومان متغیر است که این تفاوت ‌ها به علت درجه خلوص و کیفیت محصول، برند تولید کننده، نوع بسته ‌بندی که دارد و نوسانات قیمتی موجود در بازار می ‌باشد.

از آنجایی که کاستیک سودا محصول عرضه شده در بازار بورس می باشد، قیمتش با قیمت دلار تعیین شده و در صورت افزایش یا کاهش قیمت دلار، نرخ فروش این محصول هم تغییر پیدا می کند.

سود پرک کشاورزی

ما با کنار گذاشتن واسطه‌ گران به صورت مستقیم با شما عزیزان ارتباط برقرار کرده تا شما خریداران گرامی به راحتی بتوانید طبق نیازی که دارید محصول مورد نظر را سفارش داده و آن را با قیمتی مناسب و منصفانه دریافت کنید.

قیمتی که ذکر کردیم، یک قیمت کاملاً تقریبی است و فقط جهت اطلاع رسانی به شما عزیزان درج شده است.

شما خریداران گرامی بهتر است که برای کسب آخرین قیمت فروش محصول با ما در تماس باشید.

شماره تلفن‌ هایی که در این صفحه درج شده شما را با کارشناسان ما مرتبط خواهد کرد تا ضمن کسب اطلاعات لازم خریدی راحت و آسان را هم تجربه کنید.

لازم است این موضوع را هم ذکر کنیم که در روش خرید اینترنتی، دست خریدار برای خرید محصول باز تر است و با مقایسه کیفیت و قیمت می تواند، مناسب ترین نوع از این کالا را خریداری نماید.