کارخانه تولید کننده سود پرک گوهر در تهران

کارخانه تولید کننده سود پرک گوهر که یکی از به نام‌ ترین برند های سود پرک در داخل کشور می‌ باشد در شهر تهران دایر است.

آنالیز سود پرک گوهر

سود پرک گوهر یکی از شناخته شده ‌ترین بازار های موجود در بازار ایران می‌ باشد که نام دیگرش کاستیک سودا یا سود سوزآور می‌ باشد و یکی از اصلی‌ ترین مواد اولیه در تمامی صنایع تولیدی می‌ باشد که دارای کاربرد های مخصوص به خود می‌ باشد.

این سود پرک در هر صنعتی کاربردی منحصر به فرد دارد.

سود پرک یک جامد کریستالی شکل می‌ باشد که دارای رنگ سفید است و به سرعت با دی اکسید کربن و رطوبت موجود در هوا واکنش نشان می‌ دهد و دچار تغییرات محسوسی می‌ شود و به گونه‌ ای باید گفت موجب افت کیفیت سود پرک و کارکرد آن خواهد شد.

این ماده پرمصرف و پرطرفدار به سرعت در مایعاتی همچون آب، الکل و گلیسرین حل می‌ شود و می‌ توان این محصول را با این مایعات ترکیب نمود.

سود پرک گوهر معمولا به شکل‌ های جامد تراشه‌ ای، گلوله‌ ای و میله‌ ای می‌ باشد و همچنین شکل مایع آن نیز در بازار مشاهده می‌ شود.

هر کدام از اشکال جامد و یا مایع سود پرک گوهر دارای درجه خلوص متفاوت از هم می‌ باشند.

اما آنچه که ثابت و تعیین شده است این است که سود پرک‌ های مرغوب و درجه یک دارای خلوص بالای ۹۸ درصد می‌ باشند.

سود پرک خالص گوهر که به صورت کریستال‌ های جامد می‌ باشد در دمای ۳۱۸ درجه سانتیگراد بدون اینکه تجزیه شود ذوب می‌ شود.

این سود پرک مرغوب و با کیفیت و با درصد خلوص بالا در دمای بیش از ۱۳۰۰ درجه سانتیگراد به نقطه جوش می رسد.

نکته قابل توجهی که در این میان وجود دارد این است که هرچه میزان درصد خلوص سود پرک تغییر کند، دمای نقطه جوش و نقطه ذوب آن نیز دستخوش تغییراتی می‌ شود.

سود پرک در ارتباط با هر ماده اسیدی که وارد واکنش می‌ شود، در کنار کاربرد خاصی که دارد مقداری نمک و آب نیز تولید می‌ کند که این فرایند یک فرایند بسیار گرمازا و خطرناکی می‌ باشد.

به همین دلیل در هنگام کار با این ماده باید ایمنی را رعایت کرد و از دستکش و لباس و دیگر محافظ‌ های مخصوص استفاده نمود.

به همین دلیل در تمامی صنعت‌ هایی که از سود پرک به هر شکل و با هر نوع واکنشی استفاده می‌ کنند، ایمنی را به طور کامل رعایت می‌ کنند و پرسنل مربوطه لباس‌ های مخصوص به تن می‌ کنند، زیرا گرما و گاز تولید شده از این فرایند شیمیایی بسیار آسیب‌ زا و خطرآفرین است و در صورت تماس با پوست بدن موجب زخم و سوختگی‌ های شدیدی می‌ شود.

خرید بدون واسطه سود پرک گوهر از کارخانه

سود پرک گوهر یکی از به نام ‌ترین و معتبرترین برند های موجود در بازار داخلی می‌ باشد که خریداران زیادی تمایل به خرید بدون واسطه این محصول از درب کارخانه دارند.

اما نکته مهمی که باید به آن توجه کرد این است که هر کسی نمی‌ تواند به راحتی این محصول را از درب کارخانه و به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری نماید.

دلالان زیادی در این میان هستند که از فرصت استفاده کرده و رقیبان خود را از میان می‌ برند تا بتوانند خودشان واسطه میان خریدار و کارخانه‌ دار باشند تا بتوانند سودی این وسط عاید خود نمایند.

پس اگر شما عزیزان خریدار عمده سود پرک هستید و تمایل دارید از کارخانه گوهر این محصول را خریداری کنید، بهتر است به دنبال فروشنده‌ ای باشید که این محصول را به صورت مستقیم و از درب کارخانه به شما تحویل دهد، بهترین گزینه برای اینکه بتوانید فرد معتمد را از فرد غیر معتمد و دلال تشخیص دهید این است که، فروشنده‌ ای که به صورت مستقیم با کارخانه‌ دار در ارتباط است،  مسلماً مدیر فروش آن کارخانه می‌ باشد.

مدیر فروش کارخانه گوهر افرادی را مشغول به کار فروش عمده سود پرک در سراسر کشور کرده است، تا مشتریان بتوانند این محصول را با قیمت مناسب خریداری نمایند و در این میان واسطه‌ها و دلالان از میان برده شوند تا چرخه اقتصاد کشور رونق بهتری داشته باشد.

در این مقاله سعی داریم تا به شما راهنمایی‌ های لازم را جهت خرید عمده سود پرک بدهیم و شما عزیزان بتوانید با دید کاملا باز و اطمینان خاطر از فروشنده معتمد، محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

از مهم‌ ترین و اساسی‌ ترین مؤلفه یک مدیر فروش این است که می‌ تواند برای شما هر تناژ سود پرکی را از کارخانه تهیه نماید و پس از استعلام قیمت از این فروشنده و سایر فروشنده‌ های فعال در بازار، متوجه خواهید شد که نرخ فروش این فرد از سایر هم صنف های خویش، کمتر می باشد.

معمولاً فروشنده‌ هایی که به صورت دست اول فعالیت می‌ کنند سایت‌ های معتبری دارند که جزو صفحات برتر گوگل می‌ باشند و شما می‌ توانید به راحتی به آنها اعتماد کنید و سفارش خود را داده و در شهر و یا حتی کشور مورد نظرتان سفارشتان را دریافت کنید.

بله همانطور که خوانده‌ اید گفته ایم کشور مورد نظرتان، یعنی صادرات سود پرک گوهر بسیار رایج می‌ باشد و افراد زیادی تمایل به خرید این محصول خارج از مرز های ایران دارند.

پس می‌ توانید با اطمینان خاطر در هر کجای این کره خاکی هستید، با مدیر فروش و فروشنده معتمد ارتباط گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

سود پرک ماهشهر

بررسی قیمت روز سود پرک گوهر

در این قسمت به بررسی و نحوه قیمت گذاری و نرخ روز سود پرک گوهر خواهیم پرداخت، پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

سود پرک که یکی از پرمصرف‌ ترین ماده شیمیایی در صنعت می‌ باشد معمولا به صورت جامد در بازار مشاهده می شود.

از جمله صنایعی که سود پرک  در آن مورد استفاده قرار می گیرد عبارت است از:

صنعت نساجی

تولید مواد غذایی

صنعت داروسازی

استخراج آلومینیوم

صنعت تولید کاغذ

تولید سلفون

تولید ابریشم مصنوعی

تولید صابون

تولید انواع مواد شوینده

چرمسازی

صنایع پتروشیمی و پالایشگاه

تصفیه آب و فاضلاب

صنعت آرایشی و بهداشتی

تولید انواع سرامیک

صنایع کارتن سازی

صنعت خودروسازی

در تمامی صنایع نام برده شده، از سود پرک به عنوان یکی از اساسی‌ ترین و اصلی‌ ترین مواد اولیه استفاده می‌ شود.

این صنایع تنها بخشی از کاربردهای وسیع سود پرک می باشد.

از سود پرک در تولید بسیاری از محصولات شیمیایی نیز استفاده می‌ شود، محصولاتی همچون:

تولید مواد پلاستیکی

تولید چسب

تولید انواع حلال‌ های شیمیایی

تولید انواع سموم و علف کش‌

تولید رنگ و جوهر

تولید مواد پوششی

و …

همه این موارد نام برده شده از کاربردهای مهم و ضروری این جامد بی‌ رنگ و مفید می‌ باشد و به همین دلیل بازار خرید و فروش سود پرک بسیار پررونق است.

سود پرک

به همین دلیل تولید کنندگان سود پرک از جمله سود پرک گوهر، اقدام به تولید انواع سود پرک با شکل‌ ظاهری متفاوت و درصد خلوص متغیر کرده اند.

هر کدام از انواع سود پرک با درصد خلوص خاص خود برای صنعتی منحصر به فرد مناسب می‌ باشد، به طور مثال سود پرکی که در صنایع داروسازی و یا تولید مواد آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می‌ گیرد با سود پرکی که در صنایع پتروشیمی یا کاغذسازی کاربرد دارد، کاملا متفاوت است.

همین تفاوت در کاربرد و درصد خلوص سود پرک موجب متغیر بودن قیمت این محصول در بازار می‌ باشد.

قیمت حدودی سود پرک گوهر در بازار داخلی برای هر کیلوگرم از ۲۵ هزار تومان تا ۶٠ هزار تومان متغیر می‌ باشد.

معمولا بسته‌ بندی سود پرک به صورت بسته‌ های ۲۵ کیلوگرمی می‌ باشد.

اما گاها برخی از تولید کنندگان بسته‌ های یک کیلوگرمی و یا حتی فله‌ ای نیز این محصول را به فروش می‌ رسانند.

در بحث صادرات این سود پرک‌ ها در جامبو بگ‌ های یک تنی بسته‌ بندی و صادر می‌ شوند.

چنانچه خریدار عمده سود پرک گوهر می‌ باشید و تمایل دارید از قیمت روز این محصول مطلع شوید، می‌ توانید با شماره‌ های درج شده در همین صفحه ارتباط برقرار نمایید.