بررسی بازار فروش سود پرک ماهشهر

در این مقاله ما سعی داریم به نقد و بررسی بازار خرید و فروش سود پرک ماهشهر و جزییات آن بپردازیم.

کارخانه تولید سود پرک ماهشهر

سود پرک از جمله مواد اصلی و مهم در بسیاری از صنایع می ‌باشد و در کارخانه ماهشهر نیز تولید می شود.

سود پرک با شکل ‌های مختلف به بازار عرضه می‌ شود و هر کدام از اشکال آن، دارای کاربرد منحصر به فرد خود می‌ باشد.

در حال حاضر یکی از بزرگترین و معتبرترین سود پرک‌ های تولید شده در داخل کشورمان، در بندر ماهشهر به عرضه می رسد.

این کارخانه با استفاده از به روزترین علم دنیا و پیشرفته ‌ترین دستگاه‌ ها سود پرک ‌هایی با کیفیت و با درصد خلوص بالای ۹۸ درصد را تولید می کنند که هم در بازار داخلی و هم در بازار های خارجی مصرف کنندگان زیادی دارد.

سود پرک با نام علمی هیدروکسید سدیم، ترکیب شیمیایی و باز می‌ باشد که در بسیاری از فرایند ها از آن به عنوان ماده اولیه و یا یک کاتالیزگر استفاده می‌ شود.

به همین دلیل جزو مواد اولیه مهمی می ‌باشد که هم در داخل کشور مصرف کننده زیاد دارد و هم خارج از کشور.

بندر ماهشهر از جمله شهر های استان خوزستان می ‌باشد که یکی از بنادر مهم کشور به حساب می ‌آید.

سود پرک

از آنجایی که بندر ماهشهر به دو قسمت ماهشهر قدیم و منطقه صنعتی تقسیم شده است، بسیاری از کارخانه ‌ها و صنایع در ناحیه صنعتی این شهر دایر شده و مشغول به فعالیت هستند.

ماهشهر به دلیل نزدیکی به خلیج فارس می‌ تواند یکی از مهم ‌ترین بنادری باشد که تاجرین از آن به عنوان پلی برای صادرات انواع مواد اولیه همچون سود پرک و دیگر کالاها بهره می‌ برند.

بسیاری از کارخانه ‌های دیگری نیز در سراسر نقاط کشور مشغول به تولید انواع سود پرک با درصد خلوص مختلف و با شکل‌ های متنوع هستند.

کارخانه‌ هایی که در شهر بندر ماهشهر مشغول به تولید سود پرک هستند، این محصول را در بسته ‌بندی ‌های ۲۵ کیلویی و گاها با حجم کمتر عرضه می‌ کنند.

اگر قرار باشد سود پرک به خارج از مرز های ایران صادر شود، معمولا در جامبو بک ‌های یک تنی بسته ‌بندی و فیکس می‌ شوند تا در صحت و سلامت کامل به کشور مقصد برسند.

سود پرک

شرایط خرید عمده سود پرک ماهشهر

اگر قصد خرید عمده سود پرک تولید شده در بندر ماهشهر را دارید، باید تمام جوانب و شرایط را در نظر بگیرید تا بتوانید با دید کاملا باز خرید خود را نهایی کنید.

قبل از خرید بهتر است اطلاعات تخصصی و دقیقی از کیفیت سود پرک داشته باشید.

سود پرک درجه یک سود پرک وی می‌ باشد که دارای درصد خلوص ۹۸ به بالا باشد.

قبل از خرید بهتر است از فروشنده بخواهید تا اصالت و ضمانت محصول را برای شما به اثبات برساند.

تمامی استاندارد ها و شرایطی که باید تحت نظر آزمایشگاه ‌های تخصصی گذرانده بشود در برگه‌ های آزمایشگاه تعیین شده ‌اند.

دقت به بسته ‌بندی بار ارسال شده بسیار حائز اهمیت است، زیرا سود پرک در مجاورت با دی اکسید کربن و رطوبت موجود هوا در کمترین زمان ممکن وارد واکنش‌ های شیمیایی می‌ شود و باعث کاهش کیفیت و خاصیت آن می‌ شود.

بنابراین قبل از خرید حتما با فروشنده طی کنید که بسته‌ بندی را کاملا چک کرده و پس از تایید نهایی بار را ارسال کند.

سود پرک دارای کاربرد های مختلفی می‌ باشد.

در بسیاری از صنایع داروسازی، تولید مواد غذایی، تولید مواد آرایشی بهداشتی، صنایع پتروشیمی، صنایع آلومینیوم سازی و غیره مورد مصرف قرار می‌گیرد پس قبل از خرید حتما باید به این نکته توجه کنید که چه کاربردی برای سود پرک در نظر گرفته اید و در نهایت با مشورت گرفتن از فروشنده ای معتمد و معتبر، بهترین‌ ترین نوع سود پرک را که برای شما مناسب ‌تر و کاربردی‌ تر می‌ باشد را تهیه نمایید.

از دیگر شرایط مهمی که بهتر است قبل از خرید حتما به آن توجه کنید، این است که از چه برندی این محصول را خریداری می‌ کنید.

هر برند تولید کننده‌ ای با توجه به متریال مورد استفاده شده و دستگاه ‌هایی که دارد، نرخ فروشی برای محصولش در نظر می‌ گیرد و همچنین کیفیت برند های مختلف با یکدیگر متفاوت است.

اگر شما به عنوان خریدار مصارف خاص و حساسی همچون داروسازی و یا ساخت مواد آرایشی و بهداشتی و مواد غذایی  برای سود پرک در نظر دارید، حتما توجه کنید که بهترین نوع سود پرک را خریداری نمایید.

برای اینکه بتوانید سود پرک مرغوب و با کیفیت تهیه نمایید تنها راهش این است که فروشنده معتمد پیدا کرده و از آن خرید نمایید.

سود پرک گوهر

بررسی قیمت سود پرک ماهشهر

همانطور که تا به اینجای مقاله متوجه شده ‌اید سود پرک ماهشهر که جزو برترین و بهترین سود پرک‌ های تولید شده در کشور می‌ باشد، دارای کیفیت‌ های متغیری می‌ باشد و همین موجب می‌ شود که قیمت فروش آن نیز نرخ ثابتی نداشته باشد.

عوامل متعددی می ‌تواند بر روی نحوه قیمت گذاری سود پرک تاثیرگذار باشد.

عواملی همچون:

برند تولید کننده

کیفیت مواد اولیه

نوع بسته ‌بندی سود پرک

میزان سفارش مشتری

و غیره

تمامی این موارد بر روی نحوه قیمت گذاری سود پرک تاثیر مستقیمی دارد.

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار دیگر این است که شما به عنوان یک خریدار این محصول را از چه طریقی و از چه فردی خریداری کرده ‌اید.

اگر این محصول را از فروشنده دست اول و از درب کارخانه تهیه کرده باشید، نرخ فروش آن مناسب ‌تر خواهد بود.

زیرا فروشنده دست اول با حذف دلالان و واسطه ‌ها این محصول را با قیمت کمتری به فروش می‌ رساند.

عامل دیگری که می‌ تواند در روند کاهش قیمت سود پرک عمده تاثیرگذار باشد ، این است که شما این محصول را از فروشنده دست اولی که به صورت آنلاین فعالیت می‌ کند خریداری نمایید.

فروشنده آنلاین بسیاری از هزینه‌ های مازاد فروشنده سنتی مانند اجاره مغازه، سوله، دستمزد کارگران، استهلاک، مالیات و غیره را ندارد و همین موجب می‌ شود تا سود پرک بندر ماهشهر را که از بهترین و با کیفیت‌ ترین سود پرک‌ های ایرانی می‌ باشد، با قیمتی مناسب ‌تر از قیمت بازار خریداری نمایید.

نرخ فروش سود پرک بندر ماهشهر در بازار متنوع است اما اگر بخواهیم یک بازه قیمتی ذکر کنیم، باید گفت می‌ توان هر کیلوگرم از این سود پرک را از ۲۲ هزار تومان تا ۵۲ هزار تومان مشاهده نمود.

برای اطلاع از قیمت روز سود پرک بندر ماهشهر و یا حتی ثبت سفارش تان می ‌توانید با شماره‌ های درج شده در همین صفحه ارتباط برقرار نمایید و از کارشناسان مجرب ما مشاوره ‌های رایگان دریافت کنید.