خرید سود پرک نیرو کلر از تولید کننده

سود پرک نیرو کلر یکی از شناخته ترین مواد شیمیایی در سطح جهان است که توسط کشور ما، با کیفیت بالا تولید می شود.

آنالیز سود پرک نیرو کلر

یکی از مطرح ترین سود پرک تولید شده در ایران که مصرف کنندگان زیادی را به خود جلب کرده، سود پرک نیرو کلر است.

در این مقاله می خواهیم به آنالیز سود پرک نیرو کلر بپردازیم.

سود پرک تولید شده از نظر ظاهری به چهار دسته: پولکی، مایع، گرانولی و پودری تقسیم می شود.

فرآیندی که برای تولید کاستیک سودا ها بکار می رود، فرآیند هیدرولیز کردن آب نمک می باشد؛ که مواد اولیه بکار رفته در این فرآیند سدیم کلرید بوده، که همان آب نمک می باشد؛ لازم است بدانید در این فرایند از الکترولیز کردن استفاده می‌ شود.

روش الکترولیز کردن از مهم ترین روند تولید این محصول می‌ باشد، که عنصرها از حالت طبیعی خارج شده و در این مرحله به عناصر گاز کلر، سدیم هیدروکسید و گاز هیدروژن تجزیه می‌ شوند.

برای تولید سود پرک از سه روش غشایی، جیوه‌ ای و دیافراگمی استفاده می‌ شود، که در ادامه به روش تولید سود پرک می‌ پردازیم:

  • روش غشایی: روش غشایی یکی از رایج‌ ترین روش برای تولید کاستیک سودا ها می‌ باشد که سلول غشایی، الکترولیز آب نمک را در بر می‌ گیرد؛ از این رو دراطراف الکترود ها غشا قرار می گیرد و سپس الکترولیز آب نمک به محفظه اول آکتور ورود پیدا می‌ کند، در این وهله یون‌ های کلرید، از طریق آند اکسید می‌ شوند و پس از، از دست دادن یون‌ های اضافی گاز کلر تولید می‌ شود.

سود پرک ماهشهر

در قطب دیگر از تجزیه مولکول‌ های آب، یون‌ های هیدروژن در کاتد تولید می شود و در نتیجه جریان الکتریکی به گازهای هیدروژن تبدیل شده و یون‌ های هیدروکسید تولید می‌ شوند؛ از طرفی یون‌ های سدیم و یون‌ های هیدروکسی با یکدیگر واکنش نشان می‌ دهند و در نهایت سود پرک تولید می‌ شود.

  • روش جیوه‌ای: یکی از پرکاربرد ترین روش های موجود در تولید سود پرک، تولید با سلول جیوه می باشد، که به روش جیوه ای نیز معروف است، همچنین در صنعت سود پرک را با فرمول شیمیایی NACI نشان می‌ دهند، در این فرآیند جیوه نقشه کاتد را ایفا می‌ کند؛از طرفی این سلول، سدیم تولید شده را با آب ترکیب کرده و در نهایت سود پرک تولید می شود.
  • روش دیافراگم: در روش دیافراگم الکترولیت ها از قطب آند به سمت قطب کاتد می روند، در اینجا دیافراگم نقش جدا کننده سدیم کلرید از سود مایع را دارد، که در این قسمت گاز هیدروژن آزاد شده و سود پرک تولید می شود.

مشخصات سود پرک نیرو کلر

سود پرک نیروکلر از شناخته ترین برند تولید کننده این محصول در ایران می باشد؛ چرا که این محصول با درصد خلوص بالا تولید می شود، از طرفی این محصول به علت کیفیت بالایی که دارد، زبانزد است.

از مشخصات سود پرک نیرو کلر می توان به میزان خلوص این محصول اشاره کرد؛ زیرا این محصول با در صد خلوص 98 ٪ و 99٪ تولید می شود، که این مسئله بسیار برای مصرف کنندگان حائز اهمیت است.

همچنین این محصول از نظر ظاهری شبیه به پولک یا ورقه های کوچک سفید رنگ شفاف هستند، که به عنوان مواد اولیه در صنایع مختلف استفاده می شود.

این محصول در کیسه های دولایه بسته بندی می شوند، که جنس این کیسه ها از پروپیلن با پوشش پلی اتیلن هستند؛ زیرا از این محصول در برابر رطوبت و تابش مستقیم نور خورشید محافظت می کند، از طرفی این محصول در کیسه های 25 کیلویی تولید می شوند که از مشخصه های این محصول به شمار می آید.

قیمت این محصول به نسبت کیفیت و خلوص بالایی که دارد، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

سود پرک با سرعت بالایی در آب حل می شود و به دلیل گرما زا بودن این محصول، آب با افزایش دما رو به رو می شود.

لازم است بدانید در هنگام استفاده از این محصول از وسایل ایمنی مانند: عینک، دستکش، پیش بند و غیره استفاده کنید؛ زیرا این محصول در برخورد با پوست سوختگی شدیدی را ایجاد می کند.

هنگامی که سود پرک در مجاورت رطوبت هوا قرار می گیرد، رطوبت را به سرعت جذب کرده و از حالت جامد به مایع تغییر شکل می دهد.

همچنین این محصول از خاصیت خوردگی برخوردار است؛ که توصیه می شود، در صورت نگهداری از این محصول از ظرف های پلاستیکی با درب های محکم استفاده شود و نگهداری در ظروف آلومینیومی توصیه نمی شود.

مطالب ذکر شده از مشخصات بارز سود پرک نیرو کلر است، که در شناخت و تهیه و نگهداری این محصول به مصرف کننده کمک می کند.

قیمت سود پرک نیرو کلر

سود پرک ماده‌ ای شیمیایی محسوب می‌ شود که به عنوان مواد اولیه در صنایع مختلف استفاده می شود؛ کاربرد فراوان آن باعث افزایش میزان تقاضا این محصول شده است.

قیمت سود پرک نیرو کلر با توجه به مواردی نظیر: کیفیت، میزان خلوص، وزن، نوع بسته بندی و شرایط بازار تعیین می شود.

برای تهیه سود پرک نیرو کلر بهتر است، این محصول را از نظر کیفیت، میزان خلوص و قیمت نسبت به نمونه های موجود در بازار مقایسه کرده و در صورت مناسب بودن، این محصول را تهیه کنید؛ اما قبل از خرید قیمت بروز این محصول را از عرضه کنندگان دریافت کنید.

قیمت مواد اولیه، برند تولید کننده، صادرات و واردات، عرضه و تقاضا، ارزش ارزی از عوامل موثر در قیمت گذاری این محصول می باشد، که با ایجاد نوسان در هر یک از این عوامل، قیمت محصول مورد نظر نیز دچار تغییر می شود؛ پس به جرائت می توان گفت، قیمت سود پرک نیرو کلر متغییر است.

در چند ماه اخیر سود پرک نیرو کلر در بسته های 25 کیلویی با قیمت 950,000 هزار تومان الی 1.700.000 تومان به فروش می رسد، که این محصول با توجه به برند تولید کننده ، نوع کیفیت و درصد خلوص قیمت های متفاوتی دارند؛ برای مثال قیمت سود پرک 99٪ بیشتر از سود پرک 50٪ است، پس با این تفاسیر می توان گفت قیمت های ذکر شده تقریبی هستند.

امروزه مردم برای انجام کارهایشان، آسان ترین روش ها را انتخاب می کنند؛ که خرید به روش مستقیم یکی از این روش هاست.

خرید مستقیم امروزه جزو رایج ترین روش های خرید محسوب می شود؛ زیرا مصرف کننده در کوتاه ترین زمان محصول مورد نظرخود را با قیمتی مناسب خریداری می کند.

مجموعه ما یکی از شناخته ترین عرضه کننده این محصول به صورت مستقیم در ایران است، که سود پرک نیرو کلر را بدون واسطه به مصرف کننده عرضه می کند.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت این محصول با شماره ها درج شده تماس بگیرید و خرید خود را ثبت کنید.