اولین صادر کننده سود پرک نیرو کلر 99 درصد

کارخانه تولید کننده سود پرک نیرو کلر جزو اولین صادر کننده این محصول در ایران است که محصولی با خلوص 99 درصد صادر کرده است.

تجارت سود پرک نیرو کلر

سود پرک ماده‌ ای شیمیایی محسوب می شود که به عنوان مواد اولیه در تولید محصولات زیادی مورد استفاده قرار می‌ گیرد؛ از طرفی سود پرک نیرو کلر به دلیل مرغوبیت و کیفیت بسیار بالایی که دارد، محصولی مناسب برای تجارت شناخته شده است.

سود پرک در سطح دنیا به نام‌ های کاستیک سودا، سود سوزآور، هیدروکسید سدیم و غیره شناخته شده است.

کارخانه‌ های تولید کننده سود پرک نیرو کلر با استفاده از مواد اولیه با کیفیت محصولی مرغوب تولید می‌ کند؛ از این رو کیفیت و میزان خلوص  این محصول از مشخصه‌ های مهم در صادرات کاستیک سودا ها به کشور های نظیر: ترکیه، ازبکستان، افغانستان و غیره می باشد.

کاستیک سودا هایی که به سایر کشور ها صادر می‌ شود؛ از نظر کیفیت و میزان خلوص با محصولاتی که در داخل کشور عرضه می‌ شود، برابر است.

از مهم‌ ترین نکته‌ هایی که میزان صادرات سود پرک نیرو کلر را افزایش می‌ دهد؛ می توان به نوع بسته‌ بندی، کیفیت محصول و درصد خلوص کاستیک سودا ها اشاره کرد.

این محصول به صورت مایع و جامد با میزان خلوص 99% در کارخانه‌ های نیرو کلر تولید می‌ شود؛ که نوع جامد این محصول به دلیل سهولت در انتقال و جابجایی بیشتر مورد استفاده قرار می‌ گیرد، این محصول در کیسه‌ های دو لایه مخصوص در وزن 25 کیلویی تولید می‌ شوند، که برای صادرات به صورت جامبوبگ و پالتی بسته‌ بندی شده و از طریق بنادر و گمرکات به سایر کشور ها صادر می‌ شود.

کیفیت این محصول به میزان خلوص آن بستگی دارد؛ از این رو می‌ توان گفت هرچه میزان خلوص کاستیک سودا بیشتر باشد، کیفیت آن نیز بالاتر است، که درجه خلوص این محصول یکی از معیار های مهم در صنعت می‌ باشد؛چرا که تضمین کیفیت و استاندارد مسئله مهمی‌ می باشد. امروزه درجه خلوص سود سوزآور ها از روش‌ های مختلفی مورد بررسی قرار می‌ گیرد، این روش‌ ها عبارت اند از؛ کروماتوگرافی و طیف سنجی می‌ باشد، که با بررسی درجه خلوص این محصول می توان از میزان کارایی و موثر بودن این محصول مطلع شد؛ همچنین برای تامین استاندارد های لازم در صنایع مورد استفاده، اهمیت بسیار زیادی دارد.

میزان کلر اضافی و ایمپورتی‌ ها از عواملی هستند، که در درجه خلوص سود سوزآور ها نقش بسزایی دارند؛ لازم است بدانید نوع و کاربرد این محصول به میزان خلوص آن بستگی دارد؛ برای مثال، از سود پرک 50 درصد در صنایع غذایی و شیمیایی، تولید سیمان، تولید صابون و در صنعت کاغذ سازی استفاده می‌ شود؛ همچنین از سود پرک 99 درصد برای تصفیه آب در تصفیه خانه ها، تولید سوخت‌ های غیر فسیلی، تولید شوینده‌ ها و مواد ضدعفونی کننده استفاده می‌ شود.

سود پرک

مشخصات فیزیکی سود پرک نیرو کلر

از مشخصات فیزیکی سود پرک نیرو کلر  می‌ توان به شکل های جامد و مایع این محصول اشاره کرد؛ چرا که  سود سوزآور های جامد در شکل‌ های پودر، گرانول و پولکی تولید می شود، که هر یک در موارد خاص مورد استفاده قرار می گیرد.

کاستیک سودایی که امروز به میزان گسترده‌ ای از آن استفاده می‌ شود، نوع جامد این محصول است که به شکل پولک یا ورقه‌ های کوچک تولید و عرضه می‌ شود؛ این محصول از نظر فیزیکی رنگ سفید و شفافی دارد، که در دمای 2534 درجه فارنهایت به جوش می آید که می توان گفت نقطه جوش این محصول 1390 درجه سانتی گراد می باشد.

همچنین باید بدانید، هیدروکسید سدیم‌ ها بویی ندارند و از نظر ظاهری کریستالی مانند هستند که ماده‌ ای غیر فرار محسوب می‌ شوند و این ماده در دمای 591 درجه فارنهایت یا همان 310 درجه سانتی گراد ذوب می شود.

سود پرک ها موادی خوردنده محسوب می‌ شوند؛ چرا که در اثر تماس با پوست دست سوختگی شدیدی ایجاد می کنند؛ از این رو توصیه می‌ شود نکات ایمنی ائم از؛ کلاه، عینک، دستکش، پیش بند و پوشیدن چکمه  در هنگام استفاده از این محصول رعایت کنید.

از طرفی هیدروکسید سدیم ها برای حل شدن در آب سرعت بسیار بالایی دارند؛ یعنی این محصول به راحتی در آب حل می‌ شود و محلول های آبی تشکیل می‌ دهد؛ همچنین سود پرک‌ ها قدرت جذب کنندگی بالایی نسبت به رطوبت دارد، زمانی که این محصول رطوبت را جذب می‌ کند از خود گرمایی زیادی آزاد می‌ کند، که امکان پاشیده شدن آب به اطراف وجود دارد.

نکته بسیار مهم نمونه های گرانولی، درجه خلوص بسیار بالای این محصول می باشد؛ که می‌ توان از آن در صنایع مختلف و حساس نظیر، داروسازی استفاده کرد.

کاستیک سودا

خرید سود پرک نیرو کلر 99 درصد

برای خرید سود پرک نیرو کلر 99 درصد به نکاتی مانند: میزان خلوص، کیفیت محصول، نوع بسته‌ بندی، برند تولید کننده و غیره دقت کرد؛ چرا که این محصول با توجه به عوامل ذکر شده قیمت گذاری می شود؛ از این رو شما می‌ توانید برای اطلاع از قیمت این محصول با عرضه کنندگان و تولید کنندگان تماس بگیرید.

از دیگر عواملی که به طور مستقیم در تعیین قیمت کاستیک سودا ها دخالت دارند می‌ توان به مقدار عرضه و تقاضا، میزان صادرات و واردات، نوسانات قیمت دلار، نوع تولید کننده و غیره اشاره کرد.

همچنین باید در نظر داشته باشید که سود پرک موجود در بازار با قیمت‌ های متفاوتی تولید می‌ شود؛ چرا که این محصول توسط تولید کنندگان مختلفی تولید عرضه می‌ شود.

سود پرک نیرو کلر در بازار با خلوص 99 درصد در بسته‌ بندی‌ های ۲۵ کیلویی با قیمت‌ های 980,000 تومان تا 1,600,000 تومان به فروش می‌ رسد، که برای خرید باید نوسانات موجود در بازار را در نظر گرفت؛ چرا که با افزایش نرخ دلار قیمت محصولات نیز افزایش پیدا می‌ کند؛ از این رو می‌ توان گفت قیمت‌ ها با توجه به نوسانات متغیر می‌ باشد.

سود پرک

شما می‌ توانید سوت پرک نیرو کلر را در صورت در دسترس بودن مراکز معتبر، به صورت حضوری خریداری کنید؛ چنانچه به مراکز معتبر دسترسی نداشتید یا قصد خرید غیر حضوری را داشتید می‌ توانید با مراجعه به فروشگاه‌ های الکترونیکی این محصول را به صورت آنلاین خریداری کنید.

مجموعه ما در عرصه پخش سود پرک در داخل کشور فعالیت دارد؛ به همین علت محصول را به صورت مستقیم از تولید کنندگان اصلی تهیه کرده و با درصد خلوص بالا و قیمتی مناسب به مصرف کننده ارائه می‌ دهد.

از این رو شما می‌ توانید با مراجعه به وب سایت ما، این محصول را به صورت آنلاین خریداری کنید یا با شماره‌ های درج شده در پایین صفحه تماس حاصل فرمایید.