توزیع مستقیم سود پرک تبریز در اروپا

سود پرک تبریز یکی از خالص ترین سود سوز آور تولید شده در ایران است، که در اروپا به صورت مستقیم توزیع می شود.

چرا سود پرک تبریز صادراتی است؟

سود پرک‌ ها ماده شیمیایی هستند که در صنایع پتروشیمی تولید می شوند و به عنوان مواد اولیه و پایه در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرند، که نقش بسزایی در صنایع سلولزی دارند.

سوال پیش آمده این است، که چرا سود پرک تبریز صادراتی است؟ که در ادامه این مقاله می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم.

لازم است بدانید به سود پرک در صنعت: کاستیک سودا، هیدروکسید سدیم و سود سوز آور نیز گفته می‌ شود.

همانطور که در قسمت بالا گفته‌ ایم سود پرک ماده‌ ای شیمیایی با فرمول NAOH می باشد، که به عنوان مواد اولیه در تولید و ساخت انواع محصولات نقش چشمگیری دارد؛ که می توان گفت از این محصول برای تولید کاغذ، شیشه، مواد شوینده، دارو، مواد غذایی، صابون‌ها، پارچه و غیره استفاده می‌ شود.

سود پرک تبریز ماده شیمیایی به شکل ورقه‌ های نازک شیشه‌ ای، به رنگ سفید هستند که با سرعت بالایی در آب، الکل و گلیسیرین حل شده و در دمای 310 درجه سانتی گراد ذوب می‌ شوند؛ این محصول به دلیل کیفیت بالا و درصد خلوص بالا کاربرد گسترده‌ ای دارد و باید بدانید مقدار ناخالصی سود پرک تبریز بسیار ناچیز است.

کاستیک سودا ها به صورت مایع و جامد و با درصد خلوص متفاوت از 45 درصد تا 99 درصد تولید می شوند.

هیدروکسید سدیم در تولید دارو های مسکن مثل: آسپرین و دارو های ضد انعقاد استفاده می‌ شوند که در جلوگیری از انعقاد خون نقش قابل توجهی دارد.

سود پرک کشاورزی

همچنین این ماده با ترکیب قلیایی که دارد، برای حل کردن سنگ معدن بوکسیت و به دست آوردن رسوبات اکسید آلومینیوم استفاده می‌ شود و می‌ توان گفت در آبکاری قطعات آلومینیوم نیز نقش بسزایی دارد.

برای تولید چسب، علف کش ها و جوهر از سود پرک به عنوان مواد اولیه استفاده می‌ شود، که در این فرآیند نقش حد وسط و واکنش دهنده را نیز بر عهده دارد.

ماده شیمیایی هیدروکسید سدیم با توجه به خاصیت قلیایی که دارد، در تولید مواد شوینده مانند: صابون‌ ها و سفید کننده‌ ها استفاده می‌ شود؛ چرا که در از بین بردن لکه های چربی و کثیفی‌ های عمیق بسیار موثر اند.

در تولید شیر و پنیر از کاستیک سودا ها به دلیل تنظیم و افزایش PH استفاده می‌ شود؛ زیرا با تنظیم PH از رشد باکتری در شیر جلوگیری کرده و از ترک خوردگی پنیر با افزایش PH جلوگیری می‌ کند.

هیدروکسید سدیم با توجه به قدرت واکنش پذیری بسیار بالایی که دارد، در تولید پارچه به عنوان چربی‌ زدا ها استفاده می‌ شود، تا با از بین بردن چربی سطح پارچه موجب افزایش کیفیت رنگ پارچه شود.

در کارخانه‌ های تولید کاغذ به منظور بازیافت کاغذ های باطله و افزایش میزان کیفیت کاغذ از سود پرک استفاده می شود؛ زیرا با خالص سازی کاغذ ها لکه های جوهر موجود در سطح کاغذ های بازیافتی از بین می روند.

در صنعت چرم سازی به دلیل استفاده از پوست‌ های طبیعی، برای از بین بردن چربی سطح پوست از سود پرک استفاده می‌ شود، که از قدرت خورندگی و حل کنندگی بسیار بالایی برخوردار هستند.

در نهایت می‌ توان گفت سود برک تبریز با توجه به میزان خلوص 99 درصد، کاربرد و کارایی بسیار گسترده‌ ای که در تولید محصولات دارد، محصولی صادراتی محسوب می‌ شود که به عنوان مواد اولیه نقش چشمگیری در صنایع مختلف دارد.

سود پرک

خرید سود پرک تبریز

سود پرک یکی از ضروری ترین ماده در تولید محصولات در صنایع مختلف به شمار می آید، که امروزه توجه تاجران و تولید کنندگان زیادی را به خود جلب کرده است.

برای خرید سود پرک تبریز باید به مواردی مانند: میزان خلوص، نوع مواد، نوع بسته بندی، کیفیت و غیره توجه داشته باشید.

  • نوع مواد

سود پرک تبریز در دو نوع مایع و جامد تولید می‌ شود، که سود های مایع در بشکه‌ های بزرگ پلاستیکی بسته بندی و نگهداری شده و نوع جامد این محصول به شکل پولک های سفید رنگ و بدون بو در کیسه‌ های مخصوص دو لایه بسته‌ بندی می‌ شود.

  • میزان خلوص

کاستیک سودا ها با خلوص مختلفی از 45% تا 99% تولید می‌ شوند، که با توجه به نوع کاربرد می‌ توان این محصول را تهیه کرد؛ برای مثال، در صنایع تولید سیمان، مواد غذایی، کاغذ، مواد شیمیایی و صابون از سود پرک 45 درصد تا 50 درصد استفاده می‌ شود و برای تولید مواد شوینده، مواد ضد عفونی کننده و در تصفیه آب و سوخت‌ های فسیلی به دلیل خاصیت قلیایی بسیار بالا از سود پرک 99 درصد استفاده می‌ شود.

  • نوع بسته بندی

کاستیک سودا ها به دلیل دارا بودن خاصیت قلیایی در تماس با رطوبت و دی اکسید کربن از خود واکنش شیمیایی نشان داده و کیفیت خود را از دست می‌ دهند؛ از این رو هیدروکسید سدیم را در بسته‌ بندی‌ های دو لایه از جنس پلی اتیلن و پلی پروپیلن قرار می‌ دهند، تا کیفیت محصول محفوظ بماند، ناگفته نماند این بسته‌ ها در وزن 25 کیلویی تولید می شوند.

  • کیفیت

کیفیت سود سوزآور ها به میزان ناخالصی و میزان خلوص این محصول بستگی دارد؛ برای مثال، سود پرک 45 درصد دارای 65 درصد ناخالصی می‌ باشد، پس می‌ توان گفت این محصول از کیفیت خوبی برخوردار نمی‌ باشد؛ اما سود پرک 99 درصد دارای 1 درصد ناخالصی می‌ باشد که می‌ توان گفت از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.کاستیک سودا

قیمت امروز سود پرک تبریز

قیمت سود پرک تبریز در بازار امروز با خلوص 99 درصد در بسته‌ بندی‌ های 25 کیلویی از 950,000 تومان تا 1,620,000 تومان می‌ باشد که برای خرید باید به شرایط بازار توجه داشته باشید.

شرایط بازار با توجه به عواملی مانند: قیمت دلار، صادرات و واردات، میزان تقاضا، برند تولید کننده و غیره وابسته است؛ زیرا هر یک از عوامل ذکر شده تاثیر قابل توجهی بر روی قیمت محصولات دارند،

برای مثال، قیمت دلار امروزه سهم گسترده‌ ای در تعیین قیمت محصولات دارد؛ یعنی با افزایش و کاهش نرخ دلار در سراسر جهان تمامی محصولات دچار نوسان قیمت می‌ شوند و در نهایت نتیجه‌ گیری می‌ شود که تمامی قیمت‌ ها تقریبی و متغیر هستند.

شما می‌ توانید برای تهیه سود پرک تبریز به مراکز معتبر عرضه کننده در سراسر کشور مراجعه کنید، تا به صورت حضوری محصول مورد نظر را با توجه به بودجه و مقدار مورد نیاز خریداری کنید.

سود پرک

از طرفی نیز می‌ توانید با مراجعه به فروشگاه‌ های اینترنتی محصول مورد نظر را با توجه به بودجه، مقدار مصرف و نوع کاربرد با قیمتی مناسب و بدون واسطه خریداری کنید.

باید بدانید مجموعه ما یکی از عرضه کنندگان اصلی سود پرک تبریز به صورت اینترنتی در ایران می‌ باشد، که کاستیک سودا استاندارد را در بسته‌ بندی‌ های مخصوص در اختیار تاجران و مصرف کنندگان عزیز قرار می‌ دهد.

شما نیز می‌ توانید برای تهیه این محصول از طریق تماس با شماره‌ های ثبت شده، اقدام فرمایید.