خرید سود پرک نیرو کلر در بسته بندی دوجداره

سود پرک نیروکلر به دلیل دارا بودن خاصیت قلیایی، در بسته بندی های دوجداره جهت حفظ کیفیت آن، تولید و عرضه می گردد.

نکات ایمنی سود پرک نیروکلر

سود پرک ماده‌ ای به شکل پولک‌ های سفید و شفاف هستند که هیچ بویی ندارند و به دلیل قدرت قلیایی بالایی که دارند، در برخورد با هر جسمی باعث خورندگی آن می‌ شوند؛ برای استفاده از سود پرک نیرو کلر، باید به نکات ایمنی ذکر شده در ادامه مطالب دقت کنید.

تمامی افرادی که با سود پرک به صورت مستقیم در تماس هستند باید به منظور محافظت از بدن، نکات ایمنی را رعایت کنند.

  • کلاه: زمانی که با سود پرک در تماس هستید، باید از کلاه های سفت و محکم که از مقاومت خوبی در برابر مواد شیمیایی برخوردار اند، استفاده کنید؛ این کلاه باید در قسمت جلوی آن یک محافظ شفاف داشته باشد تا بتواند به خوبی از صورت در مقابل خطرات احتمالی جلوگیری کند.
  • دستکش: دستکش نیز یکی از راه‌ های حفظ ایمنی در تماس با سود پرک می‌ باشد؛ شما باید زمانی که با سود پرک در تماس هستید از دستکش‌ های ایمنی استفاده کنید که این دستکش‌ ها به لباس‌ ها متصل اند؛ اما نکته مهم این است که همیشه از دستکش‌ های مقاوم در برابر مواد شیمیایی استفاده کنید.
  • عینک: یکی از مهم‌ ترین ابزار های محافظت در برابر سود پرک عینک ها می‌ باشند؛ از این رو شما باید زمانی که با سود پرک در تماس هستید، از عینک‌ های شیمیایی استفاده کنید؛ این عینک‌ ها در مقابل اسید ها مقاوم هستند، به همین علت از عینک ها منظور محافظت از چشم در صورت پرتاب شدن قطرات محلول سود پرک استفاده می شود.

  • کفش: یکی از ابزار های ضروری حین تماس و استفاده از سود پرک، پوشیدن کفش‌ مناسب می‌ باشد؛ زیرا زمانی که با سود پرک در تماس هستید باید از کفش‌ های مخصوص برای جلوگیری از آسیب های احتمالی مثل سوختگی استفاده شود؛ بنابراین کفش‌ ها نیز باید مانند دیگر ابزار ها ذکر شده، در برابر مواد شیمیایی مقاوم باشند.
  • لباس و پیشبند: لباسی که برای محافظت بدن در برابر سود پرک استفاده می‌ شود، باید یک ژاکت و شلوار جدا از هم باشد، یعنی به هم متصل نباشند تا هوا به خوبی در لباس جریان داشته باشد.

ژاکت‌ ها باید تا بالای گردن دکمه داشته باشند و آستین ژاکت‌ ها باید کمی بلند باشد تا در درون دستکش‌ ها قرار گیرد؛ از طرفی شلوار‌ ها نیز باید کمی بلند تر باشد، به گونه ای که لبه های آن از کفش بیرون باشد.

پیشبند ها باید بر روی لباس قرار گیرند و از جنس مقاومی در برابر مواد شیمیایی ساخته شده باشد.

تمامی نکات ذکر شده، برای محافظت بدن در تماس با سود پرک می‌ باشد؛ چرا که سود پرک از خاصیت خورندگی بسیار بالایی برخوردار است؛ یعنی زمانی که با سطح پوست برخورد کند، سوختگی و آسیب دیدگی شدیدی را ایجاد می‌ کند؛ به همین علت لازمه استفاده از سود پرک، رعایت نکات ایمنی می‌ باشد.

قیمت سود پرک نیرو کلر 25کیلویی

برای تعیین قیمت سود پرک نیرو کلر در بسته‌ بندی‌ های 25 کیلویی عوامل زیادی وجود دارد که به صورت مستقیم بر روی قیمت این محصول تاثیرگذار می‌ باشد؛ در ادامه این مقاله به عوامل موثر در قیمت سود پرک نیرو کلر می پردازیم.

کیفیت لوله

اولین عواملی که در تعیین قیمت این محصول در بازار تاثیرگذار است، کیفیت محصول مورد نظر می‌ باشد؛ زیرا هر چه کیفیت محصول بالاتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است؛ کیفیت سود پرک از میزان خلوص این محصول مشخص می‌ شود؛ چرا که هر چه میزان خلوص سود پرک بیشتر باشد، میزان ناخالصی آن کمتر بوده و از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد؛ برای مثال سود پرک با خلوص 99 صد، فقط 1 درصد ناخالصی دارد؛ اما سود مایع با خلوص 50 درصد، 50 درصد ناخالصی دارد.

نوع بسته‌ بندی

از دیگر عواملی که در تعیین قیمت سود پرک تاثیر گذار است، نوع بسته‌ بندی آن می‌ باشد؛ سود پرک از خاصیت قلیایی بسیار بالایی برخوردار است که در تماس با اکسیژن و رطوبت از خود واکنش نشان می‌ دهد؛ از این رو برای حفظ کیفیت این محصول از بسته‌ بندی‌ های دو لایه پلی اتیلن و پلی پروپیلن استفاده می‌ شود، که این بسته‌ ها به علت دوجداره بودن، از قیمت بالایی برخوردار هستند.

نرخ ارز جهانی

از اصلی‌ ترین عواملی که در تعیین قیمت سود پرک تاثیر گذار می‌ باشد، ارز جهانی یا همان قیمت دلار است؛ زیرا تمام معاملات خرید و فروش با دلار که ارزی جهانی محسوب می‌ شود، صورت می‌ گیرد؛ از این رو می توان گفت با افزایش و کاهش قیمت دلار، قیمت تمامی محصولات در سطح بازار های جهانی دچار نوسان می‌ شوند‌.

سفارش سود پرک نیرو کلر

سفارش سود پرک نیروکلر از طریق روش‌ خرید مستقیم صورت می‌ گیرد؛ چرا که عرضه کنندگان به صورت مستقیم این محصول را از تولید کنندگان خریداری می کنند.

از این رو می‌ توانید برای سفارش سود پرک نیروکلر با عرضه کنندگان اصلی این محصول تماس بگیرید تا از قیمت محصول مورد نظر مطلع شوید.

برای خرید به روش مستقیم باید از طریق اینترنت به بازار های الکترونیکی که شامل فروشگاه‌ های اینترنتی می باشند، مراجعه کنید تا از طریق وب سایت‌ های فروشگاهی، این محصول را خریداری کنید؛ نکته مهم این است که در کوتاه‌ ترین زمان به محصول مورد نظر دسترسی پیدا می کنید و از این روش می توانید به فروشگاه‌ های اینترنتی این محصول در سراسر کشور دسترسی پیدا کنید و با قیمتی مناسب آن را خریداری کنید؛ چرا که می‌ توانید قیمت‌ های مختلف این محصول را در فروشگاه ها موجود، بررسی کنید.

نکته بسیار مهم در قیمت این محصول غیر از عوامل ذکر شده در متن بالا، عواملی همچون: میزان عرضه و تقاضا، برند تولید کننده، صادرات و واردات، قیمت مواد اولیه و غیره می باشد که در قیمت گذاری این محصول نیز تاثیر گذار می باشد.

قیمت سود پرک در بازار جهانی با بسته‌ های 25 کیلویی 900,000 تومان الی 1,500,000 تومان می باشد، که قیمت ذکر شده با توجه به شرایط بازار متغیر است؛ یعنی در صورت بالا بودن نرخ دلار، قیمت این محصول بیشتر بوده و در صورت ثابت بودن قیمت دلار، سود پرک با این قیمت عرضه می‌ گردد.

باید بدانید مجموعه ما یکی از عرضه کنندگان قدرتمند این محصول در ایران می‌ باشد، که سود پرک را در بسته‌ های 25 کیلویی بدون واسطه و با قیمتی مناسب عرضه می‌ کند؛ همچنین شما می‌ توانید این محصول را بدون داشتن محدودیت در خرید، به میزان مورد نیاز تهیه کنید.

شما می‌ توانید جهت خرید و دریافت مشاوره، این محصول از طریق شماره‌ های درج شده در صفحه اقدام کنید.