فروش سود پرک تبریز به کشور های عراق و ارمنستان

سود های پرک تبریز به علت خلوص 98 تا 99 درصد مورد توجه تاجران و مصرف کنندگان کشور های عراق و ارمنستان قرار گرفته است.

ویژگی سود پرک تبریز

سود پرک تبریز جزو ماده اولیه و پایه برای تولید محصولات مختلف و مواد شیمیایی محسوب می شود که از ویژگی و مزایای فراوانی برخوردار می باشد.

در این مقاله می‌ خواهیم ویژگی‌ های سود پرک تبریز را ارائه دهیم.

این ماده در دو نوع مایع و جامد تولید می‌ شود، که نوع جامد آن سود پرک می‌ باشد؛ سود پرک از نظر ظاهری شبیه به ورقه‌ های نازک کدر اندازه های کوچک و سفید رنگ شفاف می باشد، که هیچ بویی ندارد؛ همچنین این محصول در تماس با اکسیژن و رطوبت به سرعت از خود واکنش نشان می‌ دهد.

سود های پرک در کیسه های 25 کیلویی تولید و عرضه می‌ شود که به علت جامد بودن و اندازه بسته‌ بندی‌ ها، فضای کمتری برای نگهداری اشغال می‌ کنند.

واکنشی که سود پرک در تماس با رطوبت و اکسیژن از خود نشان می‌ دهد، نوعی واکنش شیمیایی است؛ همچنین این محصول در مایعات و به خصوص آب، الکل و گلیسیرین با سرعت بالایی حل می‌ شود و محلول‌ های آبی را تشکیل می دهد؛ بنابراین از قدرت حل شوندگی بالایی برخوردار می‌ باشد.

این ماده با درصد خلوص 98 تا 99 درصد تولید می‌ شود، که از کیفیت بالای برخوردار است؛ چرا که میزان کیفیت این محصول به میزان خلوص آن ها بستگی دارد؛ به زبان ساده‌ تر می توان گفت سود پرکی که 99 درصد خلوص دارد، از میزان ناخالصی 1 درصد برخوردار می باشد؛ پس با این تفاسیر میزان ناخالصی در سود های پرک بسیار ناچیز است.

سود پرک با برخی فلزات به ویژه آلومینیوم‌ ها واکنش شیمیایی پیدا کرده و در نهایت باعث تولید گاز هیدروژن می شود؛ همچنین این محصول با دی اکسید گوگرد واکنش شیمیایی پیدا کرده و در نهایت از انتشار گاز سمی جلوگیری می‌ کند.

البته این ماده در از بین بردن چربی نیز نقش بسزایی دارد؛ از این رو در صنعت تولید چرم و پارچه‌ سازی استفاده می‌ شود؛ چرا که با از بین بردن چربی در سطح پارچه باعث تثبیت رنگ آن شده و همچنین با از بین بردن چربی در سطح پوست به روند تولید چرم کمک می‌ کند.

از دیگر ویژگی‌ های سود های پرک، که به شدت مورد توجه و مصرف قرار می‌ گیرد، قدرت بالای پاک کنندگی و تمیز کنندگی این محصول می‌ باشد؛ با در نظر گرفتن این ویژگی، این محصول در تولید مواد شوینده، تولید صابون و غیره استفاده می‌ شود؛ لازم است بدانید از این محصول در مشاغلی مانند: کارواش و قالیشویی نیز استفاده می شود.

صادرات سود پرک تبریز

از آنجایی که سود پرک تبریز نقش بسزایی به عنوان مواد اولیه در صنایع مختلف به خصوص در صنایع کاغذ سازی، تولید پارچه، تولید مواد شیمیایی، تولید مواد شوینده، صابون سازی و غیره دارد، محصولی صادراتی محسوب می‌ شود.

در ادامه می‌ خواهیم علت صادراتی بودن سود پرک تبریز را مورد بررسی قرار دهیم.

همانطور که در مطالب بالا گفته شده است، سود پرک‌ های تبریز از کیفیت بالا و میزان خلوص بالایی برخوردار هستند به همین علت میزان ناخالصی در آنها بسیار ناچیز است، که باعث کاهش هزینه نیز می شود.

این محصول در بسته‌ های دو لایه از جنس پلی اتیلن و پلی پروپیلن بسته بندی می‌ شوند؛ همچنین وزن این بسته‌ ها 25 کیلو بوده و به علت دو لایه بودن بسته‌ بندی‌ ها کیفیت محصول حتی با طی نمودن مسافت طولانی محفوظ می‌ ماند؛ چرا که پوشش دو لایه آن به گونه‌ ای است که از نفوذ رطوبت و اکسیژن به مواد جلوگیری می‌ کند.

این محصول توسط کارخانه تولید کننده سود پرک های تبریز تولید می‌ شود که یکی از کارخانه‌ های برتر تولید کننده این محصول در داخل کشور می‌ باشند؛ زیرا سود های پرک را با استفاده از دستگاه های اکسترودر با رعایت استاندارد های لازم تولید می کنند.

لازم است بدانید که بسته بندی یکی از مهم‌ ترین شاخص‌ های صادرات این محصول می‌ باشد؛ چرا که مصرف کنندگان خارجی اهمیت زیادی به نوع بسته‌ بندی می‌ دهند؛ زیرا آنان بر این باورند که بسته‌ بندی مناسب باعث افزایش میزان فروش می‌ شود.

این محصول به دلیل اینکه در داخل کشور تولید می‌ شود از هزینه‌ های نیروی کار و حمل و نقل کمتری برخوردار می‌ باشد، که این مسئله باعث قیمت مناسب این محصول نسبت به محصولات خارجی می‌ باشد.

خرید ارزان سود پرک تبریز

در تبریز تولید کنندگان زیادی در عرصه تولید سود پرک فعالیت دارند از این رو سود پرک در این شهر با قیمتی ارزان خرید و فروش می‌ شود.

لازم است بدانید عواملی مانند: میزان خلوص، نوع بسته‌ بندی و وزن در تعیین قیمت سود پرک تاثیر گذار می باشد؛ همچنین عوامل زیادی مانند: قیمت ارز جهانی، برند تولید کننده، هزینه حمل و نقل، میزان عرضه و میزان صادرات و واردات در قیمت این محصول در سطح بازار جهانی تاثیر گذار می‌ باشد؛ از این رو می‌ توان گفت با افزایش و کاهش هر یک از موارد ذکر شده قیمت سود پرک در بازار دچار نوسان می‌ شود.

همچنین باید بدانید علت عرضه این محصول با قیمت‌ های متفاوت نوع تولید کننده و برند تولید کننده می‌ باشد؛ منظور از نوع تولید کننده این است، محصولی که توسط تولید کنندگان ایرانی تولید می‌ شود از قیمت کمتری نسبت به تولیدات خارجی برخوردار هستند.

این مسئله نشان دهنده کیفیت پایین محصول ایرانی نیست، بلکه نشان دهنده هزینه‌ های سنگین حمل و نقل محصولات خارجی می باشد؛ همچنین سود پرکی که توسط برند معتبر تولید می‌ شود به مراتب قیمت بیشتری نسبت به برند نا آشنا دارد.

امروزه آمار ها نشان می‌ دهد که خرید و فروش در روش مستقیم بیشتر از روش غیر مستقیم انجام می شود؛ چرا که از این طریق افراد می‌ توانند در هر مکانی که هستند، به محصول مورد نظر در کوتاه‌ ترین زمان دسترسی پیدا کنند و این مسئله یکی از حسن های خوب این روش از خرید می‌ باشد؛ همچنین محصول با قیمت مناسب‌ تری در این روش عرضه می‌ شود.

لازم است بدانید سود پرک تبریز در بازار با قیمت 890,000 تومان الی 1,450,000 تومان به فروش می‌ رسد که این بسته‌ ها 25 کیلویی هستند و امکان تغییر قیمت با توجه به شرایط بازار وجود دارد.

مجموعه ما به منظور افزایش قدرت خرید مصرف کنندگان و تاجران، سود پرک تبریز را با قیمتی مناسب و بدون محدودیت در خرید به مشتریان عرضه می‌ کند؛ در سال‌ های اخیر مجموعه ما به علت عرضه مستقیم سود پرک مورد توجه مصرف کنندگان و مشتریان زیادی قرار گرفته است.

این رو شما نیز می‌ توانید برای تهیه این محصول با قیمتی مناسب، با مشاوران ما در قسمت فروش در تماس باشید.