فروش سود پرک گوهر با قیمت های رقابتی

امروزه سود پرک گوهر در بازار رقابتی با قیمتی بسیار مناسب عرضه می گردد: چرا که کیفیت این محصول برای مصرف کنندگان ثابت شده است.

آنالیز سود پرک گوهر

سود پرک ماده ای شیمیایی با خاصیت قلیایی بالا است که امروزه توجه تولید کنندگان زیادی را به عنوان مواد اولیه به خود جلب کرده است؛ در این صورت در این مقاله سود پرک گوهر را آنالیز می کنیم.

سود پرک در حالت جامد به شکل ورقه های کوچک و گرانول تولید می شود، که در دمای 1390 درجه سانتی گراد ذوب می شود و دارای چگالی 2,13 گرم می باشد؛ خواص فیزیکی این ماده شامل: جامد بودن، رنگ سفید و بدون بو بودن این محصول می باشد؛ همچنین این ماده به عنوان مواد شیمیایی به نام‌ های: کاستیک سودا، سود سوزآور و هیدروکسید سدیم در جهان شناخته می شود.

نکته بسیار مهم این است که سود پرک‌ ها یکی از اصلی‌ ترین محصول صنایع پتروشیمی هستند، که امروزه در صنایع مختلف جزو ماده‌ های اصلی و اساسی تولید یک محصول به شمار می‌ آید؛ زمانی که این ماده از پالایشگاه‌ ها خارج می‌ شوند، به صورت مایع و سیال بسیار خورنده نسبت به رطوبت می‌ باشند.

بنابراین با استفاده از روش‌ های ممبران یا غشایی، جیوه‌ ای و دیافراگم این محصول به حالت جامد تبدیل می‌ شود، حال سود پرک به دست آمده به شکل پولک بوده و دارای درجه خلوص 98 تا 99 درصد می باشد تا مطابق استاندارد های جهانی باشد.

کاستیک سودا ها به علت خواص خورندگی بسیار بالایی که دارند به شکل جامد تولید می شوند؛ زیرا این محصول یک باز قوی و بسیار فعال می باشند که در صورت تماس با پوست خطر آفرین هستند؛ زیرا در صورت تماس با پوست بافت نرم پوست را از بین برده و سوختگی شدیدی را ایجاد می کنند.

وزن مولکولی کاستیک سودا ها 40/10 بوده و این محصول در دمای 12 درجه سانتی گراد به نقطه ذوب می‌رسد و نقطه جوش آن 140 درجه سانتی گراد می باشد؛ همچنین 109 گرم سود پرک در 100 میلی لیتر با دمای 20 درجه سانتی گراد، در آب به راحتی حل می شود و این ماده شیمیایی در آب، گلیسیرین و متینول حلال بوده و محلول آبی تشکیل می دهد.

از آنجایی که حل شوندگی کاستیک سودا در آب فرایندی گرماده به شمار می‌ آید، در اثر حل شدن این ماده در آب گرمای زیادی نیز آزادی می‌ گردد؛ لازم است بدانید سود پرک میزان حلالیت کمتری در اتانول و متانول دارد و در صورت واکنش پیدا کردن با دی اکسید کربن موجب تولید کربنات سدیم می‌ شود؛

از طرفی برای تولید آب و نمک با اسید های پروتون‌ دار واکنش پیدا می‌ کند و در اثر واکنش پیدا کردن سود سوزآور ها با دی اکسید گوگرد، از انتشار گاز های اسیدی مضر که از سوختن زغال سنگ تولید می‌ شوند، جلوگیری می‌ کند.

کارخانه تولید سود پرک گوهر

کارخانه‌ های تولید سود پرک گوهر به منظور تولید و تامین کاستیک سودا در داخل کشور تاسیس و راه‌ اندازی شده‌ اند؛ تا سود پرک مورد نیاز مصرف کنندگان داخلی را، تامین کنند.

کارخانه‌ های تولید کننده سود پرک گوهر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و تامین کنندگان سود سوزآور ها در داخل کشور هستند؛ که این محصول را با خلوص 98 تا 99 درصد تولید می‌ کنند، که این محصول دارای گواهینامه ISO 2009 می باشد و در تامین نیاز صنایع داخلی تاثیرات زیادی به همراه دارد.

همچنین این محصول با جدید ترین تکنولوژی و پیشرفته‌ ترین دستگاه‌ ها و لابراتوار های مجهز به کنترل کیفیت و کادر های متخصص تولید می‌ شود.

کاستیک سودا های گوهر با کیفیت بسیار مطلوبی تولید می‌ شوند و مطابق برگه‌ های آنالیز و MSDS به متقاضان و خریداران عرضه می‌ گردد؛ همچنین برای تولید این محصول با خلوص 98 تا 99 درصد از مواد اولیه، سود مایع با خلوص 48 تا 50 درصد استفاده می‌ شود و لازم است بدانید از روش ممبران برای تولید این محصول استفاده می‌ شود.

به همین علت کاربرد فراوان این محصول در صنایع مختلف، موجب بسته بندی این محصول در بسته های مورد نیاز می شود؛ کاستیک سودا ها را برای مصارف داخلی در کیسه‌ های دو لایه پلی اتیلن و پروپیلن به صورت لمینت شده با وزن 25 کیلو گرم بسته‌ بندی می‌ شوند؛ در صورت صادرات و درخواست به صورت جامبو بگ و پالتی عرضه می‌ شوند.

سود پرک‌ های تولید شده گوهر دارای خلوص 98 درصد و 1 درصد ضریب خطا  می باشند و به خوبی در آب حل می‌ شوند‌.

نکته بسیار مهم این است که سود پرکی که توسط کارخانه گوهر تولید می‌ شود از کیفیت و خلوص بسیار بالا و بسته‌ بندی مقاوم بر خوردار می‌ باشد؛ که باعث جلب توجه تاجران و تولید کنندگان زیادی شده است.

خرید سود پرک گوهر 25 کیلویی

امروز برای خرید سود پرک گوهر 25 کیلویی از روش‌ های مستقیم و غیر مستقیم استفاده می‌ شود؛ هر یک مزایا و ویژگی‌ های متفاوتی دارند، که در ادامه شما را با این روش ها آشنا می کنیم.

  • خرید غیر مستقیم

یکی از ‌ روش‌ هایی که می‌ توانید از طریق آن سود پرک مورد نیاز خود را خریداری کنید، خرید به روش غیر مستقیم می باشد.

در خرید غیر مستقیم مصرف کننده می تواند با مراجعه کردن به بازار های سنتی یا فروشگاه‌ های عرضه کننده، محصول مورد نظر خود را به صورت حضوری خریداری کند؛ که در این روش محصول از فروشگاهی خریداری می شود، که سود پرک را از فروشنده های دیگر خریداری کرده است؛ از طرفی زمان زیادی نیز صرف پیدا کردن محصول شده و هزینه هایی در جهت رفت و آمد و حمل و نقل به همراه صورت می گیرد؛ بنابراین هزینه های انجام شده نیز بر روی قیمت تاثیر گذاشته و محصول با قیمتی بیشتر عرضه می گردد.

  • خرید مستقیم

امروزه یکی از پرطرفدار ترین روش‌ های مورد استفاده در خرید، خرید به روش مستقیم می باشد.

در خرید مستقیم محصول به صورت مستقیم از عرضه کنندگان اصلی به مصرف کنندگان آن عرضه می‌ شود؛ در این روش مصرف کنندگان به صورت مستقیم با تولید کننده اصلی این محصول در ارتباط هستند، که با خرید عمده آن از تولید کننده اصلی و نبود واسطه گر در فرایند خرید، محصول با قیمتی بسیار مناسب به مصرف کننده عرضه می‌ شود؛ همچنین لازم است بدانید در این روش دسترسی به محصول در کوتاه‌ ترین زمان انجام می شود و هزینه‌ های متفرقه شامل حال مصرف کننده نمی‌ شود.

بنابراین توصیه ما به عنوان فروشنده به شما مشتری های عزیز این است، که همواره محصول مورد نظر را به صورت مستقیم از عرضه کنندگان اصلی با قیمتی مناسب خریداری کنید.

لازم است بدانید مجموعه ما نیز یکی از فروشنده‌ های مستقیم سود پرک گوهر می باشد که این محصول را با کیفیت و قیمتی مناسب به مصرف کنندگان عرضه می‌ کند.

از این رو شما می‌ توانید محصول مورد نظر را با کمک مشاوران متخصص ما از طریق شماره تلفن های موجود در صفحه خریداری کنید.

جهت اطلاع بازه قیمتی این محصول در بازار 900,000 تومان الی 1,600,000 تومان مشخص شده است.