فروش عمده سود پرک ارومیه به بهترین قیمت

سود پرک ارومیه جزو جامدات قدرت مند با خاصیت قلیایی است که با درصد خلوص بالا و با بهترین قیمت تولید و عرضه می شود.

 سود پرک ارومیه صادراتی

سود پرک های ارومیه یکی از جامدات و محلول های قوی با خاصیت قلیایی بالا هستند که به علت میزان خلوص بالایی که دارد محصولی صادراتی محسوب شده است.

سود پرک ها در سطح جهان به خصوص در میان تولید کنندگان صنایع مختلف به نام های کاستیک سودا، سود سوزآور و هیدروکسید سدیم شناخته شده است.

هیدروکسید سدیم با فرمول NAOH تولید می شود و نقطه جوش، پرک این محصول 1390 درجه سانتی گراد بوده و چگالی این محصول 2.13 گرم بر سانتیمتر مکعب می باشد؛ همچنین وزن مولکولی سود پرک ها 40 گرم بوده و دارای نقطه ذوب 310 درجه سانتی گراد است.

کاستیک سودا ها ماده های جامد به شکل ورقه یا پولک های سفید رنگ شفاف و فاقد بو و مزه می باشد که با سرعت بسیار بالایی دی اکسید کربن و رطوبت موجود در هوا را جذب کرده و به حالت چسبنده شده و کیفیت خود را از دست می دهد.

سود پرک ها به عنوان یک باز بسیار قوی با میزان خلوص 98 درصد تا 99.9 درصد می باشد که حالت این محصول دارای خلوص 35 درصد الی 50 درصد می باشد که این محصول به عنوان مواد اولیه در صنایع مختلف به خصوص کاغذ سازی و تولید مواد سلولزی نقش بسیار گسترده ای دارد.

هیدروکسید سدیم به سه روش مختلف مانند؛ سلول جیوه ای، سلول دیافراگمی و سلول غشایی تولید می شوند؛ که برای تولید این محصول از روش سلول جیوه ای استفاده می شود؛ زیرا این روش جزو رایج ترین روش تولید این محصول است.

سود سوز آور ها به راحتی در مایعات مانند: آب، الکل اتانول، متانول و گلیسیرین حل می شود که ماده ای با خاصیت خورندگی بسیار بالا می باشد که برای ترکیبات آلی ‌و غیر آلی، خطرات زیادی را به همراه دارد.

از کاستیک سودا ها در صنایع مختلفی مانند: صنایع کاغذ سازی، مواد غذایی، دارو سازی، شیشه، مواد غذایی، پتروشیمی و پالایشگاه، تولید پارچه، تولید چرم و صنایع بی شمار دیگری کاربرد دارد.

از سود پرک برای تولید مواد غذایی مثل: شیر، شکلات، رشته فرنگی، نوشیدنی، شکر، کارامل و غیره استفاده می شود؛ از طرفی در صنایع کاغذ سازی نیز به منظور تولید خمیر کاغذ، صاف کردن و جلا دادن الیاف کاغذ، بهبود کیفیت الیاف کاغذ، تجزیه چوب و غیره بکار برده می شود.

همچنین از هیدروکسید سدیم برای تولید محصولات شوینده مثل صابون ها، سفید کننده و برخی از شامپو ها استفاده می شود؛ در صنعت صابون سازی این محصول، چربی و روغن های گیاهی را به صابون تبدیل می کند؛ از طرفی برای تولید سفید کننده ها نیز بکار برده می شود، که در کنترل کپک، قارچ و از بین بردن چربی نقش دارد.

به طور کلی می توان گفت سود های پرک نقش اساسی در تولید محصولات مختلف دارند؛ به همین علت تولید این محصول به شدت حائز اهمیت است‌.

بسته بندی سود پرک ارومیه

از آنجایی که سود پرک های ارومیه دارای خاصیت قلیایی بسیار بالایی هستند لازم است در بسته بندی های مخصوص تولید و عرضه شوند تا از کیفیت محصول محفوظ بماند.

بسته بندی کاستیک سودا ها به وسیله کیسه های دولایه یا لمینت شده انجام می شود؛ این کیسه ها دارای لایه داخلی با جنس پلی پیرو پیلن و با پوشش پلی اتیلن هستند که با حفظ کیفیت سود پرک ها از تغییر کیفیت و تغییر رنگ جلوگیری می کند.

سود پرک در بسته بندی های 25 کیلویی با ابعاد 50×80 تولید و عرضه می شوند؛ از آنجایی که این محصول، جزو محصولات صادراتی محسوب می شود در صورت صادر کردن این محصول به سایر کشور ها از نخ های مخصوص برای دوخت لبه کیسه ها استفاده می شود؛ تا در طول مسیر نخ دچار خوردگی نشود.

لازم است بدانید این محصول برای صادرات به صورت پالتی و جامبوبگ بسته بندی می شود؛ در بسته بندی جامبوبگ 40 تا کیسه ی 25 کیلویی سود سوز آور در درون کیسه های جامبوبگ قرار داده می شود و این کیسه ها مانند بسته بندی های بزرگ تر از کیسه های داخل در برابر رطوبت و تابش نور خورشید جلوگیری می کند.

همچنین بسته بندی پالتی این محصول این گونه است که تعدادی از بسته های 25 کیلویی را بر روی پالت های پلاستیکی و چوبی قرار می دهند، سپس دور تا دور آن را به طور کامل بسته بندی می کنند؛ که برای مسافت کوتاه مناسب است.

خرید سود پرک ارومیه

شما می توانید برای خرید سود پرک ارومیه از روش خرید حضوری و غیر حضوری استفاده کنید که امروزه آمار ها نشان می دهد که خرید غیر حضوری به مراتب بیشتر از حضوری انجام می شود.

خرید حضوری

در خرید حضوری، مشتری باید به صورت حضوری برای خرید محصول مورد نظر اقدام کند؛ همچنین در این روش اتلاف وقت زیاد بوده و هزینه های جانبی نیز به همراه دارد؛ از طرفی محصول با قیمت بیشتری در دسترس مشتری قرار می گیرد؛ زیرا کالای مورد نظر از فروشگاه ها خریداری می شود نه عرضه کننده های مستقیم؛ اما در خرید حضوری می توانید از مشاوره افراد با تجربه فروشگاه، محصولی متناسب با نیازتان را خریداری کنید.

خرید غیر حضوری

در خرید غیر حضوری، مشتری می تواند در هر جا و مکانی که حضور دارد فقط با چند کلیک به فروشگاه های عرضه کننده کالای مورد نظر دسترسی پیدا کند؛ همچنین در این روش دسترسی به محصول در زمان کوتاهی صورت می گیرد و امکان دسترسی به فروشگاه های عرضه کننده محصول در سراسر دنیا وجود دارد؛ از همه مهم تر محصول با قیمت بسیار مناسبی نسبت به خرید حضوری به فروش می رسد.

در این روش، محصول از عرضه کنندگان اصلی خریداری می شود و امکان دریافت مشاوره از کارشناسان فروش نیز وجود دارد.

از این رو امروزه خرید غیر حضوری طرفداران زیادی پیدا کرده است؛ زیرا همان طور که در بالا ذکر شده است مزایای زیاد این روش به نفع مصرف کنندگان است.

لازم است بدانید مجموعه ما نیز یکی از تامین کنندگان فعال این محصول در کشور می باشد که با عرضه مستقیم و بی واسطه این محصول با قیمت ارزان به مشتریان توانسته جزو عرضه کنندگان برتر شناخته شود؛ به همین علت مجموعه ما هیچ محدودیتی در خرید در نظر نگرفته است.

قیمت سود پرک های ارومیه در مجموعه ما با در نظر گرفتن عوامل موثر در قیمت، از 600/000 تومان تا 2/500/00 تومان تعیین شده است.

شما می توانید برای خرید سود پرک های ارومیه به روش غیر حضوری از وب سایت مجموعه و شماره تلفن های درج شده کمک بگیرید.