راه اندازی خط تولید سود پرک در اصفهان

در سال های اخیر خط تولید سود پرک در اصفهان راه اندازی شده است که حجم گسترده ای از این محصول را تولید می کند.

مشخصات سود پرک باکیفیت

سود پرک ها محصول پر مصرفی هستند که در صنایع مختلف برای تولید محصولات گوناگون کاربرد فراوانی دارد؛ سوت پرک‌ های با کیفیت مشخصات متفاوتی نسبت به سایر سود پرک ها برخوردار می‌ باشند؛ در ادامه مشخصات نوع با کیفیت محصول را شرح می دهیم.

سود پرک‌ هایی با کیفیت هستند، که دارای چگالی 2.13 باشند و در دمای 1390 درجه سانتی گراد به نقطه جوش برسند؛ همچنین باید میزان حلالیت آن ها در آب 109 گرم در 100 میلی‌ لیتر آب باشد تا بتواند در دمای 20 درجه سانتی گراد به خوبی حل شود؛ نوع با کیفیت این محصول به راحتی در مایعات‌ هایی مانند: آب، الکل، گلیسیرین و متانول حل می‌ شود و با سرعت بسیار بالایی محلول های آبی را تشکیل می‌ دهند.

شکل ظاهری این محصول مانند تکه‌ های کوچک خرد شده می‌ باشد یا می‌ توان گفت مانند پولک‌رهای سفید رنگ شیشه‌ ای هستند، البته هیچ رنگ و بویی ندارند؛ اما قابلیت بسیار زیادی در خورندگی دارند.

سود پرک‌ های با کیفیت در حالت مایع دارای حداکثر 50 درصد خلوص می‌ باشند؛ همچنین حالت جامد این محصول دارای میزان خلوص 99 درصد می‌ باشند؛ ناگفته نماند هرچه میزان خلوص این محصول بالاتر باشد، کیفیت آن نیز به مراتب بالاتر می باشد؛ نوع با کیفیت این محصول از درجه خلوص بالایی برخوردار می‌ باشد.

نوع با کیفیت این محصول از قدرت بسیار بالایی در چربی زدایی و پاک کنندگی برخوردار می‌ باشد، به همین علت از این محصول در صنایع تولید مواد شوینده استفاده می‌ شود؛ زیرا نوع با کیفیت این محصول در سفید کننده‌ ها، جرم‌گیر ها، صابون‌ ها، لوله بازکن ها و غیره، می‌ تواند به راحتی کثیفی، لکه‌ ها و جرم‌ های موجود در سطح‌ های مختلف را از بین می برد.

سود پرک‌ ها در تماس با رطوبت و دی اکسید کربن از خود واکنش شیمیایی نشان می‌ دهند؛ همراه با واکنش شیمیایی گرمای زیادی را نیز از خود آزاد می‌ کند، به همین علت محصولات را در بسته‌ های مخصوص بسته‌ بندی می‌ کنند.

برای اینکه این محصول کیفیت خود را حفظ نماید، آن را در بسته‌ های لمینت شده بسته‌ بندی کرده و به بازار عرضه می‌ کنند؛ این بسته ها از دو لایه مجزا از جنس پلی اتیلن و پروپیلن هستند که می‌ توانند کیفیت محصول مورد نظر را در تماس با رطوبت و دی اکسید کربن حفظ نمایند؛ از این رو برای انتقال محصول به مناطق دورتر که مسافت طولانی نیز دارند، محصول را به صورت جامبوبگ و پالتی بسته‌ بندی می‌ کنند، تا محصول مورد نظر در مسافت طولانی کیفیت خود را از دست ندهد.

خرید سود پرک اصفهان

برای خرید سود پرک اصفهان می‌ توان به صورت حضوری به شهر اصفهان مراجعه کرد یا به صورت غیر حضوری نیز می‌ توان محصول مورد نظر را از فروشگاه های آنلاین خریداری کرد.

  • خرید حضوری

برای خرید حضوری سود پرک‌های اصفهان باید به عرضه کنندگان اصلی این محصول در شهر خود مراجعه کرد یا در صورت در دسترس نبودن باید به صورت حضوری محصول مورد نظر خریداری کرد.

برای پیدا کردن و خرید حضوری این محصول باید زمان زیادی صرف پیدا کردن این محصول شود؛ همچنین برای پیدا کردن آن باید هزینه‌ های جانبی زیادی را پرداخت کرد و در نهایت نیز امکان خرید محصول جعلی و نامعتبر وجود دارد؛ زیرا فروشگاه‌ هایی که این محصولات را ارائه می دهند، فروشگاه‌ های معتبری نیستند و محصولی جعلی به مصرف کنندگان ارائه می‌ دهند.

  • خرید غیر حضوری

برای خرید غیر حضوری سود پرک‌ های اصفهان باید به عرضه کنندگان اصلی و معتبر این محصول در فروشگاه‌ های اینترنتی و آنلاین مراجعه کنید.

با مراجعه به فروشگاه‌ های اینترنتی شما می‌ توانید محصول مورد نظر را با درصد خلوص و کیفیت بالا خریداری کنید؛ همچنین می‌ توان محصولی اصل و معتبر را از فروشگاه‌ های اصل و معتبر با اطمینان کامل خریداری کنید ؛ البته ناگفته نماند چون این فروشگاه‌ ها سود پرک‌ های اصفهان را به طور مستقیم از تولید کنندگان این محصول خریداری می‌ کنند، با قیمتی مناسب نیز به مصرف کنندگان ارائه می‌ دهند؛ با این تفاسیر می‌ توان گفت ارزانی قیمت این محصول در فروشگاه اینترنتی به دلیل کیفیت پایین آنها نمی‌ باشد.

از این رو پیشنهاد می‌ شود برای خرید محصولی با کیفیت بهتر است از روش غیر حضوری استفاده کنید؛ زیرا در روش غیر حضوری محصول در کوتاه‌ ترین زمان با درجه خلوص بالا و کیفیتی مطلوب به مصرف کنندگان عرضه می‌ شود.

قیمت سود پرک صادراتی

قیمت سود پرک صادراتی به عوامل موثر در صادرات و قیمت آن وابسته است؛ منظور از عوامل موثر در صادرات عوامل‌ی مانند: قیمت ارز، میزان عرضه و تقاضا، صادرات و واردات و غیره می‌ باشد؛ در ادامه عوامل موثر در صادرات سود پرک‌ ها را بررسی می‌ کنیم.

■ قیمت ارز

قیمت ارز یکی از عوامل موثر در قیمت سود پرک‌ ها می‌ باشد، همچنین در صادرات این محصول نیز موثر است؛ دلار تنها ارز رایج موجود در دنیا است که تمام خرید و فروش‌ ها و معاملات‌ های خارجی با استفاده از دلار انجام می شود؛ قیمت دلار در سال‌ های اخیر بر اساس عوامل متعددی که در قیمت آن موثر است، دچار افزایش و کاهش قیمت شده است؛ از این رو با کاهش و افزایش قیمت دلار، قیمت محصولات مختلف وابسته به آن نیز دچار نوسان می‌ شود.

■ عرضه و تقاضا

از دیگر عواملی که در قیمت این محصول و صادرات آن موثر است، می توان به میزان عرضه و تقاضا اشاره کرد؛ سود پرک‌ هایی که در ایران تولید می‌ شود از بهترین و با کیفیت‌ ترین نوع سود پرک‌ های موجود در بازار های جهانی است؛ از این رو زمانی که میزان تقاضای این محصول در داخل و خارج از کشور افزایش پیدا می کند قیمت محصول نیز به مراتب افزایش می یابد؛ علت اصلی افزایش قیمت محصول در صورت افزایش تقاضا، ثابت ماندن میزان عرضه آن محصول می‌ باشد.

■ صادرات و واردات

صادرات و واردات نیز از عوامل اثر گذار در قیمت سود پرک ها به شمار می‌ آید؛ زمانی که برای تولید محصول از مواد اولیه وارداتی استفاده می‌شود، به مراتب قیمت آن محصول نسبت به نمونه‌ های مشابه تولید شده توسط مواد اولیه داخلی قیمت بیشتری پیدا می‌ کند؛ همچنین هنگامی که محصول تولید شده در داخل کشور به کشور های خارجی صادرات می‌ شود، قیمت آن دچار افزایش می‌ شود؛ چرا که باید هزینه‌ های مازادی(حمل و نقل_ بسته بندی) برای صادراتی شدن این محصول انجام شود.

شما می‌ توانید برای خرید این محصول با کیفیت بالا و قیمتی مناسب به عرضه کنندگان اصلی در بازار های الکترونیکی مراجعه کنید؛ چرا که با خرید آنلاین این محصول شما می‌ توانید محصولی معتبر با قیمتی بهینه‌ تر خریداری کنید.

مجموعه ما یکی از بزرگترین تامین کننده‌ های زودپرک اصفهان در داخل کشور می‌ باشد که این محصول را با درجه خلوص متفاوت در بسته‌ بندی‌ های 25 کیلویی لمینت شده به مصرف کنندگان ارائه می دهد.

شما می‌ توانید برای خرید سود پرک‌ های اصفهان به وب سایت مجموعه مراجعه کنید همچنین در صورت در دسترس نبودن می‌ توانید با شماره تلفن‌ های موجود در صفحه تماس بگیرید.

قیمت بسته‌ های 25 کیلویی زود پرک‌ های اصفهان در مجموعه حدوداً 700,000 تومان تا 2,300,000 تومان می‌ باشد؛ البته قیمت ذکر شده تقریبی می‌ باشد.